Beszáll a Müller a kefir kategóriába
A Müller legelső kefir termékével, a Müller Kefir Smoothie-val az ízesített tejtermékek piacát kívánja felrázni. A kefíritalok piacán az Egyesült Királyságban 24%-os növekedés tapasztalható, így a cég biztos abban, hogy a termék szélesebb körben is tetszést arathat részben a megfelelő íz, részben pedig a Müller márka ismertsége és megbízhatósága okán.
Az alacsony zsírtartalmú Müller Kefir Smoothie segíti az emésztést. Júliustól kétféle ízben – málna-gránátalma, valamint mangó-narancs – lesz kapható a Tescóban, a Sainsbury’sben és a SPAR-ban, augusztustól az Asda, októbertől pedig a Morrisons üzleteiben is.
A termék bevezetését több millió fontos marketingkampány kíséri, amelynek főszereplője Dina Asher-Smith rövidtávfutó világbajnok, a márka nagykövete.
Kapcsolódó cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >Extra löket, extra alacsony áron a Tescótól
Új év, új élet – mondogatjuk magunknak szinte minden év…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >