Best Buy Award elismerés a dm-nek
A Best Buy Award felmérésén a dm első helyezést ért el ár/minőség arány kategóriában. A vállalat második alkalommal ért el kiváló eredményt a svájci cég piackutatásában.
A Best Buy Award Magyarország Felmérést a svájci ICERTIAS – International Certification Association GmbH végezte egy online kérdőív segítségével, melyet 1200 válaszadó töltött ki Magyarországon, 2015 márciusában.
A piackutatás mérte a fogyasztók tapasztalatát, véleményét és megítélését azokkal a szolgáltatókkal kapcsolatban, akik a legjobb minőséget nyújtják a fogyasztók pénzéért – és az első helyet foglalják el a legjobb ár/minőség arány tekintetében.
A Best Buy Award és a kapcsolódó tanúsítás célja, hogy megkönnyítse azon fogyasztók dolgát, akik a legjobb termékeket és szolgáltatásokat keresik a legkedvezőbb áron. Célja, hogy segítse a vásárlókat a helyi és nemzetközi piacokon.
Arra a kérdésre, hogy melyik illatszert, és kozmetikumokat árusító üzletlánc az, amely a magyar piacon a legjobb ár-minőség arányt nyújtja, a válaszadók többsége a dm-et jelölte meg.
„Büszkék vagyunk erre a kitüntetésre, hiszen ez valóban a fogyasztók véleményét tükrözi. Ez az elismerés egy pozitív visszacsatolás számunkra vásárlóinktól, hogy jó úton járunk. Ezúton is köszönjük megtisztelő bizalmukat és hűségüket. Továbbra is vásárlóink elégedettségéért dolgozunk”- nyilatkozta a díjról Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >