Best Buy Award elismerés a dm-nek
A Best Buy Award felmérésén a dm első helyezést ért el ár/minőség arány kategóriában. A vállalat második alkalommal ért el kiváló eredményt a svájci cég piackutatásában.
A Best Buy Award Magyarország Felmérést a svájci ICERTIAS – International Certification Association GmbH végezte egy online kérdőív segítségével, melyet 1200 válaszadó töltött ki Magyarországon, 2015 márciusában.
A piackutatás mérte a fogyasztók tapasztalatát, véleményét és megítélését azokkal a szolgáltatókkal kapcsolatban, akik a legjobb minőséget nyújtják a fogyasztók pénzéért – és az első helyet foglalják el a legjobb ár/minőség arány tekintetében.
A Best Buy Award és a kapcsolódó tanúsítás célja, hogy megkönnyítse azon fogyasztók dolgát, akik a legjobb termékeket és szolgáltatásokat keresik a legkedvezőbb áron. Célja, hogy segítse a vásárlókat a helyi és nemzetközi piacokon.
Arra a kérdésre, hogy melyik illatszert, és kozmetikumokat árusító üzletlánc az, amely a magyar piacon a legjobb ár-minőség arányt nyújtja, a válaszadók többsége a dm-et jelölte meg.
„Büszkék vagyunk erre a kitüntetésre, hiszen ez valóban a fogyasztók véleményét tükrözi. Ez az elismerés egy pozitív visszacsatolás számunkra vásárlóinktól, hogy jó úton járunk. Ezúton is köszönjük megtisztelő bizalmukat és hűségüket. Továbbra is vásárlóink elégedettségéért dolgozunk”- nyilatkozta a díjról Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >