Bérre menő konstrukciók
Ausztriában a bérautópiac három és félszeres forgalmat és bérnapot generál, mint Magyarországon.
A legtöbb vállalkozásnak
nem éri meg az autóvásárlás anyagi
terheit felvállalni: míg a tulajdonukban lévő
autó értékvesztése csak hosszú
évek során számolható el költségként,
addig bérleti konstrukció esetén a teljes összeg
leírható az adóalapból. Emellett a
gépjárművek szervizelésére elszámolható
kilométerenkénti pár forintból
tulajdonképpen lehetetlen az autót minden igényt
kielégítően karbantartani, míg bérleti
konstrukció esetén a díjtételben a
szervizelés is benne foglaltatik, így tulajdonképpen
az is az adóalapot csökkenti.
Flottabérlet esetén ezek
az előnyök meghatványozódnak. Egyrészt nem
kell hatalmas összeget fordítani a beszerzésre,
hanem alacsony önrésszel, vagy akár nulla
százalékkal beindítható a bérleti
szerződés; az így felszabaduló tőke pedig az
üzleti tevékenységbe befektethető, és
profitot termelhet. A bérautócégek ráadásul
a nagyobb beszerzési mennyiség miatt alacsonyabb árakon
jutnak a járművekhez, és kedvezményük egy
részét átengedik az ügyfeleknek, így
kedvezményesebb díjtétellel juthatnak autóhoz,
mintha maguk próbálkoznának – hívja fel
a figyelmet Wolfgang Bartesch a Fox Autorent Kft. ügyvezető
igazgatója. A bérlet további előnye, hogy a
bérbeadó általában egy-két évente
lecseréli az autót, így mindig új vagy
szinte új autóban ül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >