Berobbant a piacra a legmerészebb fajdkakas
Ha whiskyről van szó, a skótok biztosan nem tévednek… Ahogy Magyarország borrégiókra, Skócia whisky-régiókra (szám szerint 6 részre) van bontva, és ennek megfelelően, az ország teljes területén találunk lepárlókat. Elsőszámú whiskyjük márt több mint 30 éve a Famous Grouse, amely nemrégiben érkezett hazánkba, és májusban már „testvére” is, a merész, egyedi és magabiztos Black Grouse is követi. A gyártó palackonként támogatja a fajdkakasokat.
A világ egyik legkelendőbb whiskyjének újabb gyöngyszeme érkezett meg a magyar boltok polcaira, ez pedig a Black Grouse. A Famous Grouse ezzel a termékkel azokat a whiskykedvelőket célozza meg, akik amellett, hogy bíznak a hagyományok garanciájában, nyitottak az új, szokatlan ízekre
Skócia hat whisky-régióra osztható, az eredeti Famous ezek közül a Highland-i régió szülötte, amelyet most az Islay-i ízekkel ötvöztek. Aki megkóstolja a fekete fajdkakasos italt, elsőre valószínűleg meglepődik majd. A Famous Grouse és a tőzegelt whiskyk gondos felügyelettel irányított házasságából születetett füstös, fűszeres aromákban gazdag ízvilága ugyanis elsőre merésznek tűnik. Ezt aztán egy olyan lágy, sima harmónia követi, ami magának a híres scocth-nak a sajátja.
Olyan ez az ital, mint a készítőit inspiráló nyírfajd, amely feltűnően szép, egyedi karakterével emelkedik ki a tömegből. Évezi a népszerűséget, magamutogató, hivalkodó és kérkedő, büszkén vállalja, hogy különleges.
A Black Gruose-t megjelenésekor az elismert whisky-kritikus, író és újságíró Jim Murray a Whisky Biblia című könyvében a legjobb blended italként emlegeti. Nem véletlenül, hiszen a fekete fajd igazi különlegesség a whiskyk piacán. Rámenős, merész, bámulatosan füstös – talán ezekkel a jelzőkkel lehet legjobban leírni mindazt, amit egy pohár Black Grouse-ban felfedezhetünk. Ez a scotch szinte követeli, hogy elismerjék, csak úgy, mint a fajdkakas, ami az egyedülálló whiskyt inspirálta.
A skótok, amellett, hogy büszkék múzsául szolgáló, különleges madarukra (csak úgy, mint a nemes, aranysárga nedűre), úgy döntöttek, gyáruk minden egyes eladott palack után 50 penny-vel támogatja a fajdok védelmét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >