Bennfentes
A POPAI Magyarország Egyesület idei első, nyílt találkozóját a SIRHA Budapest kiállításon rendezte meg 2014. március 11-én a G pavilon VIP-termében. Az érdeklődők első kézből hallhattak a kereskedelmi beruházások nemzetközi seregszemléjéről, a 3 évente megrendezésre kerülő EuroShop kiállításról.
Elsőként Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf hazai képviselete, a BD-Expo Kft. vezetője számolt be a 2014. február 16–20. között rendezett esemény sarokszámairól, a fő kiállítási tematikákról és a világítástechnikai és tervezési újdonságokról. Kátai Ildikó, az egyesület főtitkára folytatta a képes beszámolót „Vásárlórobot, fényár és POS-dömping” című prezentációjával. Végül Dr. Réti István, az ET Research kutatási igazgatója, a POPAI vezetőségi tagja mutatta be a szervezet által az idei évre tervezett magyar Shopper kutatás főbb irányvonalait, amelyhez további együttműködő kategóriákat várnak a szervezők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >