Bennfentes
A POPAI Magyarország Egyesület idei első, nyílt találkozóját a SIRHA Budapest kiállításon rendezte meg 2014. március 11-én a G pavilon VIP-termében. Az érdeklődők első kézből hallhattak a kereskedelmi beruházások nemzetközi seregszemléjéről, a 3 évente megrendezésre kerülő EuroShop kiállításról.
Elsőként Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf hazai képviselete, a BD-Expo Kft. vezetője számolt be a 2014. február 16–20. között rendezett esemény sarokszámairól, a fő kiállítási tematikákról és a világítástechnikai és tervezési újdonságokról. Kátai Ildikó, az egyesület főtitkára folytatta a képes beszámolót „Vásárlórobot, fényár és POS-dömping” című prezentációjával. Végül Dr. Réti István, az ET Research kutatási igazgatója, a POPAI vezetőségi tagja mutatta be a szervezet által az idei évre tervezett magyar Shopper kutatás főbb irányvonalait, amelyhez további együttműködő kategóriákat várnak a szervezők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >