Bemutatta jövő évi akcióit a Magyar Termék
Miközben minden korábbinál jobb eredményekkel pörög a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. 15 gyártó részvételével megvalósított, január elejéig tartó nyereményakciója, a védjegyrendszert működtető cég már megkezdte a jövő évi játék előkészítését – derült ki a védjegyhasználóknak tartott kecskeméti marketingfórumon. A 2019-es promóció kreatív és megvalósítási elképzelései alapján az érdeklődő cégek már a jövő évi terveik elkészítésekor számolhatnak ezzel a marketingakcióval. A most folyó játék a csatlakozó cégek számában is csúcsot döntött, hiszen az akcióban 15 márka vesz részt.
A marketingfórumon beszámoltak arról is, hogy az idén a korábbinál is több, 27 üzletlánci promóciót sikerül megvalósítaniuk a meghatározó áruházláncokban a védjegyes termékekkel, köztük több külön nyereményjátékot is.
A Magyar Termék jövőre bővíti a közösségi programok palettáját, és CSR-programokat is kínál a tagjainak, akik kulcsrakész, a nonprofit cég által szervezett akciókhoz csatlakozhatnak. Az első ilyen várhatóan már az idén decemberben megvalósul. //
Kapcsolódó cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >