Bemutatta jövő évi akcióit a Magyar Termék
Miközben minden korábbinál jobb eredményekkel pörög a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. 15 gyártó részvételével megvalósított, január elejéig tartó nyereményakciója, a védjegyrendszert működtető cég már megkezdte a jövő évi játék előkészítését – derült ki a védjegyhasználóknak tartott kecskeméti marketingfórumon. A 2019-es promóció kreatív és megvalósítási elképzelései alapján az érdeklődő cégek már a jövő évi terveik elkészítésekor számolhatnak ezzel a marketingakcióval. A most folyó játék a csatlakozó cégek számában is csúcsot döntött, hiszen az akcióban 15 márka vesz részt.
A marketingfórumon beszámoltak arról is, hogy az idén a korábbinál is több, 27 üzletlánci promóciót sikerül megvalósítaniuk a meghatározó áruházláncokban a védjegyes termékekkel, köztük több külön nyereményjátékot is.
A Magyar Termék jövőre bővíti a közösségi programok palettáját, és CSR-programokat is kínál a tagjainak, akik kulcsrakész, a nonprofit cég által szervezett akciókhoz csatlakozhatnak. Az első ilyen várhatóan már az idén decemberben megvalósul. //
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >