Bemutatkoztak az Áldomás élelmiszerek Moszkvában
Áldomás márkájú, prémium kategóriás élelmiszerekből készült fogásokból és hozzájuk illő magyar borokból rendezett termékbemutató díszvacsorát és üzletember találkozót a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) hétfőn Moszkvában.
Oláh Zsanett, az MNKH vezérigazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a Magyarország íze címmel megtartott, 250 fős ültetéses vacsora Washington és Tokió után egy kiemelt projekt harmadik állomása, amelynek keretében exkluzív környezetben mutatkozhatnak be az Áldomás termékek, a magyar borok és kultúra.
Tájékoztatása szerint az eseményre a lehetséges partnereket, márkadisztribútorokat hívták meg, hogy megismerkedhessenek a legkiválóbb magyar élelmiszerekkel. A cél az, hogy támogató partnereket találjanak az adott országban az Áldomás termékek értékesítéséhez.
A vezérigazgató emlékeztetett, már a tokiói állomáson is lehetőség nyílt a szakmai rendezvény keretében konkrét tárgyalások lebonyolítására a legnagyobb importőrökkel és disztribútorokkal egyaránt.
Az orosz piac specifikumaira vonatkozó kérdésre jelezte: azokat a termékeket választották ki az Áldomás-portfólióból, amelyek nem esnek az embargó alá.
Oláh Zsanett hangsúlyozta: nagyon fontos, hogy az Áldomás egy prémium termékeket összefogó közösségi márka. Ha most meg tudjuk ismertetni az orosz piacon ezeket az élelmiszereket, az embargó feloldása után sokkal több magas hozzáadott értéket képviselő terméket tudunk majd exportálni az országba – jelentette ki.
A vezérigazgató elmondta, hogy az Áldomás márkanév a legkiválóbb minőségű magyar élelmiszereket tömöríti. Kiemelte, hogy ezek GMO- és adalékanyag-mentessége, nyomon követhetősége a magyar állam által garantál minőséget tud biztosítani.
Azzal kapcsolatban, hogy a piac melyik szegmensét célozza meg a kereskedőház, a vezérigazgató elmondta: „ez egy magas minőség, a cél nem az árverseny, hanem a nemzetközi márkahűség kialakítása az Áldomás márka iránt.” (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
Montenegró Magyarország számára kiemelten fontos partner, és a magyar kormány…
Tovább olvasom >Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >1481 millió euró többlet a külkereskedelemben
Minden várakozást messze felülmúló, robosztus, 1481 millió eurós többlet keletkezett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >