Bemutatkozott a Brnói Vásárváros
A Brnói Vásárvárost népszerűsítő sajtótájékoztatót tartott március 22-én a vásárváros vezérigazgatója, Jin Skrla, és a Cseh Köztársaság magyarországi nagykövete, Jaromir Plisek. A vásár területén kilenc klimatizált, WiFi (kábel nélküli) adatátviteli hálózattal ellátott csarnok bruttó 667 000 négyzetméter kiállítási területtel, továbbá 7000 parkolóhellyel várja a szakembereket. E komoly vásári infrastruktúrát évente mintegy 12 500 kiállító és 1,1 millió látogató veszi igénybe. A Brnói Vásárvállalat árbevétele 60 millió euró volt 2006-ban. Legkésőbb 2009-re újabb, 15 500 négyzetméternyi kiállítási területet kínáló vásárcsarnok megnyitását tervezik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >