Bemutatkozik a PICK márkacsapat: a megújulás náluk tradíció
A PICK több mint másfél évszázada fontos szereplője a magyar emberek életének – de kik ápolják és fejlesztik az egyik legismertebb magyar márkát? A felelősségteljes feladatot egy nyolctagú – márka- és termékmenedzserekből, valamint kommunikációs szakemberekből álló – szakértői csapat látja el, akiknek munkáját Szokolai Júlia, marketing- és stratégiai vezető fogja össze.
![Szokolai Julia, Pick](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/04/Szokolai_Julia_Pick_opt-scaled-e1650735204831-227x300.jpeg)
Szokolai Júlia
stratégiai és
marketingvezető
PICK
„Nagy büszkeség és egyben felelősség számomra, hogy a kollégáimmal együtt egy olyan, több mint 150 éves magyar márkán dolgozhatunk, mely értékeit, múltját és pozícióját tekintve az egyik legmeghatározóbb a magyar piacon”. – Szokolai Júlia hozzátette, hogy nagy felelősség és feladat az is, hogy ezt az értéket a jövő generációi számára is megőrizzék az évszázados tradícióra alapozva, de a folyamatos megújulás lehetőségeit keresve.
A márka aktuális csomagolásváltási projektje is jól tükrözi ezt a szemléletet: a 2018-ban indult műanyagcsökkentési törekvéseknek és a fogyasztói visszajelzéseken alapuló designváltásnak az eredménye, hogy a PICK szalámik 2022 első negyedévétől megújult csomagolásban kerülnek a polcokra.
Érteni a PICK minőséget
A csomagolás designjának megújításával a marketingcsapat elsődleges célja a differenciálás és az edukáció volt.
„Fogyasztói kutatások mutattak rá arra, hogy a magas minőségi percepcióval rendelkező PICK szalámikat egyértelműen és markánsan meg kell különböztetnünk a versenytársak termékeitől, valamint segítenünk kell a fogyasztónak a választékunkon belüli eligazodásban” – összegezte Balogné Harkai Zsuzsanna termékmenedzser.
Az új csomagolásokon így még hangsúlyosabb szerepet kapnak az egyedi, a fogyasztók számára fontos termékelőnyök – ezzel segítve a vásárlói döntés meghozatalát.
14%-kal kevesebb műanyag, változatlan termékmennyiség
Felelős és tudatos márkaként a PICK már négy éve folyamatosan csökkenti a csomagolásaihoz felhasznált műanyagot – ezt a lépést a fogyasztói és partneri elvárások egyaránt alátámasztották. A kommunikációban a fogyasztók edukációjára is figyelni kellett, hiszen a csomagolás kisebb lett, de bennük a termékmennyiség nem változott.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/04/2G9A3120_opt-300x200.jpeg)
Fejes Péter group brand menedzser, Balogné Harkai Zsuzsanna termékmenedzser, Szokolai Júlia, csoport marketing és stratégiai vezető, Ujfaludi Flóra média és digitális marketing specialista, Vízhányó-Pitrik Szilvia média, digitális és fogyasztói marketing vezető, Nagygyörgy Zoltán termékmenedzser
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/04/DSC2056_opt-300x200.jpeg)
Szabó-Spanyol Henriett senior brand menedzser, Géger Gyopár brand menedzser
Kommunikációs kihívások
Szabó-Spanyol Henriett, senior márkamenedzser kiemelte: „Kihívás a megújulást kommunikálnia egy olyan márkának, amelynek szakértői mivolta egyben a több mint 150 éves tradícióból fakad. Pedig a PICK évszázados sikertörténetében mindig fontos szerepe volt az innovációnak; ezt az üzenetet hordozza az aktuális kampány szlogenje is: A megújulás nálunk tradíció.”
„A csomagolásváltás során egyszerre differenciáltuk termékeinket egymástól, valamint a versenytársak termékeitől is, miközben környezettudatos lépéseinket is kommunikálni szerettük volna. Bátor lépés egy ilyen komplex megújulás, de hiszünk abban, hogy az edukáció hosszú távon megtérül” – összegezte Fejes Péter, PICK márkacsoport-vezető.
A kevesebb műanyag felhasználásával készült, designban is megújuló csomagolásokat a PICK a március közepétől futó tv-reklámjai mellett online, social média és outdoor kampányokkal támogatja. Az infotainment műfajára építve a csapat innovatív eszközöket is bevont. Ennek része Lampert Benedek egyedi fotósorozata, mely rendhagyó módon illusztrálja a megújuló csomagolásokat. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >