Belépett az IAB-be az SAP
Új taggal bővült az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott. A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám- és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.
Bár az SAP-t sokan üzleti szoftvereiről ismerik, világszerte egyre inkább a marketingszakma fontos újítójává vált. Megoldásai automatizálják a marketing-, a reklám-, az ügyfélkapcsolati tevékenységet, és aprópénzre váltják az olyan technológiákat, mint az arcfelismerés, az előrejelző elemzések vagy a mesterséges intelligencia. A világ legismertebb márkái, így például Nespresso, Henkel, Samsung, Arsenal FC döntöttek a német gyökerű cég marketingmegoldásai mellett, és jelenleg több hazai, nagyívű bevezetés is zajlik. //
Kapcsolódó cikkeink
AI-trendek 2025-ben: az SAP előrejelzései
Az SAP szerint 2025-ben az AI szervesen beépül az üzleti…
Tovább olvasom >A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >