Belépett az IAB-be az SAP
Új taggal bővült az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott. A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám- és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.
Bár az SAP-t sokan üzleti szoftvereiről ismerik, világszerte egyre inkább a marketingszakma fontos újítójává vált. Megoldásai automatizálják a marketing-, a reklám-, az ügyfélkapcsolati tevékenységet, és aprópénzre váltják az olyan technológiákat, mint az arcfelismerés, az előrejelző elemzések vagy a mesterséges intelligencia. A világ legismertebb márkái, így például Nespresso, Henkel, Samsung, Arsenal FC döntöttek a német gyökerű cég marketingmegoldásai mellett, és jelenleg több hazai, nagyívű bevezetés is zajlik. //
Kapcsolódó cikkeink
SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >Magyarországon az első brownfield megközelítésű RISE with SAP bevezetést hajtották végre sikeresen az Alteonál
Az Alteo Nyrt., Magyarország vezető megújulóenergia vállalata, sikeresen befejezte az…
Tovább olvasom >A Wizz Air és az Airbus közösen tesztel fenntartható repülőgép-üzemanyagot
A Wizz Air és az Airbus közösen tesztel fenntartható repülőgép-üzemanyagot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat idén a Richter-vezér kapta
252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az…
Tovább olvasom >Okos döntés lehet életminőségünk javításába fektetnünk
Az idei év első negyedében több mint 800 ezer magyar…
Tovább olvasom >Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be…
Tovább olvasom >