Belép a White Claw az alkoholmentes italok kategóriájába
A hard seltzer piac vezető márkája az alkoholtól tartózkodó Z-generációs fogyasztók növekvő számára tekintettel elektrolit-tartalmú, alkoholmentes italokat vezet be a piacra, amelyek négy ízben lesznek kaphatók.
A White Claw alkoholmentes termékcsaláddal – White Claw 0% Alcohol – bővíti portfólióját. A márka elmondása szerint prioritásként kezelte, hogy olyan italt készítsen, amely „az alkoholtartalmú italok nyújtotta minden ízzel és összetettséggel rendelkezik, de teljes mértékben alkoholmentesen készült”.
A 2024-től bizonyos üzletek polcain megtalálható seltzerek négy ízben kaphatók: fekete cseresznye-áfonya, lime-yuzu, barack-narancsvirág és mangó-passiógyümölcs. Az italok a megfelelő folyadékpótlás érdekében elektrolitokat is tartalmaznak.
Mivel az alkoholfogyasztást mérséklő vagy az alkoholtól tartózkodó fiatalok száma egyre nő, a vezető alkoholmárkák az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú kategóriából is igyekeznek részesedést is kihasítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >