Belép a White Claw az alkoholmentes italok kategóriájába
A hard seltzer piac vezető márkája az alkoholtól tartózkodó Z-generációs fogyasztók növekvő számára tekintettel elektrolit-tartalmú, alkoholmentes italokat vezet be a piacra, amelyek négy ízben lesznek kaphatók.
A White Claw alkoholmentes termékcsaláddal – White Claw 0% Alcohol – bővíti portfólióját. A márka elmondása szerint prioritásként kezelte, hogy olyan italt készítsen, amely „az alkoholtartalmú italok nyújtotta minden ízzel és összetettséggel rendelkezik, de teljes mértékben alkoholmentesen készült”.
A 2024-től bizonyos üzletek polcain megtalálható seltzerek négy ízben kaphatók: fekete cseresznye-áfonya, lime-yuzu, barack-narancsvirág és mangó-passiógyümölcs. Az italok a megfelelő folyadékpótlás érdekében elektrolitokat is tartalmaznak.
Mivel az alkoholfogyasztást mérséklő vagy az alkoholtól tartózkodó fiatalok száma egyre nő, a vezető alkoholmárkák az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú kategóriából is igyekeznek részesedést is kihasítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Tiltólistára tenné a felvágottakat, alkoholt, cukros italokat a belga egészségügyi tanács új étrendi ajánlásában
A belga Legfelsőbb Egészségügyi Tanács új, 17 pontos étrendi ajánlást…
Tovább olvasom >