Belép a White Claw az alkoholmentes italok kategóriájába
A hard seltzer piac vezető márkája az alkoholtól tartózkodó Z-generációs fogyasztók növekvő számára tekintettel elektrolit-tartalmú, alkoholmentes italokat vezet be a piacra, amelyek négy ízben lesznek kaphatók.
A White Claw alkoholmentes termékcsaláddal – White Claw 0% Alcohol – bővíti portfólióját. A márka elmondása szerint prioritásként kezelte, hogy olyan italt készítsen, amely „az alkoholtartalmú italok nyújtotta minden ízzel és összetettséggel rendelkezik, de teljes mértékben alkoholmentesen készült”.
A 2024-től bizonyos üzletek polcain megtalálható seltzerek négy ízben kaphatók: fekete cseresznye-áfonya, lime-yuzu, barack-narancsvirág és mangó-passiógyümölcs. Az italok a megfelelő folyadékpótlás érdekében elektrolitokat is tartalmaznak.
Mivel az alkoholfogyasztást mérséklő vagy az alkoholtól tartózkodó fiatalok száma egyre nő, a vezető alkoholmárkák az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú kategóriából is igyekeznek részesedést is kihasítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >