Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája ernyője alatt – számolt be a The Grocer. Az ital háromféle ízváltozatban – eper-menta, málna és mangó-passiógyümölcs – elérhető.
Az új termék a Morrisons, a Sainsbury’s, és a WHSmith üzletekben kapható, valamint multipack (4×250 ml) kiszerelésben az Amazonon rendelhető.
A kombucha iránti kereslet 2024-ben 39%-kal nőtt, és a piac értéke elérte a 33 millió fontot – állítja a Lipton az NIQ adataira hivatkozva. A vállalat szerint az Egyesült Királyság vezető jegestea-márkájaként kiváló helyzetben van ahhoz, hogy a kombuchát a fogyasztók szélesebb köre számára elérhetővé tegye, felpezsdítve ezzel a piacot.
Ben Parker, a Carlsberg Britvic off-trade értékesítési alelnöke szerint a kombucha népszerűsége töretlen, és a Lipton új termékei segíthetnek még több emberrel megismertetni az ital előnyeit. Hozzátette, hogy a márka kiváló helyzetben van ahhoz, hogy bővítse ezt az izgalmas kategóriát, és a kiskereskedők is jelentős lehetőséget láthatnak a termék forgalmazásában.
A bevezetést átfogó marketingkampány kíséri, amely kültéri reklámokat, PR-megjelenéseket, közösségi média aktivitásokat, bolti marketinget és kóstoltatásokat foglal magában. A „Kombucha-cha-cha” kampány célja pedig, hogy bemutassa, a Lipton Kombucha „élettel teli teával” ad új lendületet a fogyasztóknak, miközben nagyszerű ízélményt kínál.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >