Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája ernyője alatt – számolt be a The Grocer. Az ital háromféle ízváltozatban – eper-menta, málna és mangó-passiógyümölcs – elérhető.
Az új termék a Morrisons, a Sainsbury’s, és a WHSmith üzletekben kapható, valamint multipack (4×250 ml) kiszerelésben az Amazonon rendelhető.
A kombucha iránti kereslet 2024-ben 39%-kal nőtt, és a piac értéke elérte a 33 millió fontot – állítja a Lipton az NIQ adataira hivatkozva. A vállalat szerint az Egyesült Királyság vezető jegestea-márkájaként kiváló helyzetben van ahhoz, hogy a kombuchát a fogyasztók szélesebb köre számára elérhetővé tegye, felpezsdítve ezzel a piacot.
Ben Parker, a Carlsberg Britvic off-trade értékesítési alelnöke szerint a kombucha népszerűsége töretlen, és a Lipton új termékei segíthetnek még több emberrel megismertetni az ital előnyeit. Hozzátette, hogy a márka kiváló helyzetben van ahhoz, hogy bővítse ezt az izgalmas kategóriát, és a kiskereskedők is jelentős lehetőséget láthatnak a termék forgalmazásában.
A bevezetést átfogó marketingkampány kíséri, amely kültéri reklámokat, PR-megjelenéseket, közösségi média aktivitásokat, bolti marketinget és kóstoltatásokat foglal magában. A „Kombucha-cha-cha” kampány célja pedig, hogy bemutassa, a Lipton Kombucha „élettel teli teával” ad új lendületet a fogyasztóknak, miközben nagyszerű ízélményt kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >