Belép a kombucha piacra a Lipton

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 03. 12. 10:00

Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája ernyője alatt – számolt be a The Grocer. Az ital háromféle ízváltozatban – eper-menta, málna és mangó-passiógyümölcs – elérhető.

Az új termék a Morrisons, a Sainsbury’s, és a WHSmith üzletekben kapható, valamint multipack (4×250 ml) kiszerelésben az Amazonon rendelhető.

A kombucha iránti kereslet 2024-ben 39%-kal nőtt, és a piac értéke elérte a 33 millió fontot – állítja a Lipton az NIQ adataira hivatkozva. A vállalat szerint az Egyesült Királyság vezető jegestea-márkájaként kiváló helyzetben van ahhoz, hogy a kombuchát a fogyasztók szélesebb köre számára elérhetővé tegye, felpezsdítve ezzel a piacot.

Ben Parker, a Carlsberg Britvic off-trade értékesítési alelnöke szerint a kombucha népszerűsége töretlen, és a Lipton új termékei segíthetnek még több emberrel megismertetni az ital előnyeit. Hozzátette, hogy a márka kiváló helyzetben van ahhoz, hogy bővítse ezt az izgalmas kategóriát, és a kiskereskedők is jelentős lehetőséget láthatnak a termék forgalmazásában.

A bevezetést átfogó marketingkampány kíséri, amely kültéri reklámokat, PR-megjelenéseket, közösségi média aktivitásokat, bolti marketinget és kóstoltatásokat foglal magában. A „Kombucha-cha-cha” kampány célja pedig, hogy bemutassa, a Lipton Kombucha „élettel teli teával” ad új lendületet a fogyasztóknak, miközben nagyszerű ízélményt kínál.

Kapcsolódó cikkeink