Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú kefírmárkája, a Biotiful Gut Health felvásárlásáról, amely új lendületet adhat a cég egészség- és táplálkozásfókuszú portfóliójának.
Az ügylet pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A 2012-ben alapított, több díjjal elismert Biotiful Gut Health természetes bélflóra-támogató kefírtermékek és italok széles választékát kínálja. A tranzakció révén a Müller belép a funkcionális tejtermékek növekvő szegmensébe, és diverzifikálhatja meglévő kínálatát.
A vállalat úgy látja, hogy a Biotiful tökéletesen illeszkedik márkaportfóliójába. A Müller már most is egészséges termékei kínálatának bővítésén és optimalizálásán dolgozik, és ez az akvizíció a céget újabb növekedési lehetőségekhez segíti, miközben lehetővé teszi, hogy a változó fogyasztói igényekre megfelelően reagáljon.
A márka önállóan működik tovább, miközben az átmenetet a vállalat alapítója, Natasha Bowes alapító tanácsadóként támogatja – írja az ESM Magazine a Müller közleményére hivatkozva. A hosszú távú növekedési célok elérése érdekében a Müller UK&Ireland vezérigazgatója, Richard Williams is csatlakozik a vezetéshez.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >