Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú kefírmárkája, a Biotiful Gut Health felvásárlásáról, amely új lendületet adhat a cég egészség- és táplálkozásfókuszú portfóliójának.
Az ügylet pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A 2012-ben alapított, több díjjal elismert Biotiful Gut Health természetes bélflóra-támogató kefírtermékek és italok széles választékát kínálja. A tranzakció révén a Müller belép a funkcionális tejtermékek növekvő szegmensébe, és diverzifikálhatja meglévő kínálatát.
A vállalat úgy látja, hogy a Biotiful tökéletesen illeszkedik márkaportfóliójába. A Müller már most is egészséges termékei kínálatának bővítésén és optimalizálásán dolgozik, és ez az akvizíció a céget újabb növekedési lehetőségekhez segíti, miközben lehetővé teszi, hogy a változó fogyasztói igényekre megfelelően reagáljon.
A márka önállóan működik tovább, miközben az átmenetet a vállalat alapítója, Natasha Bowes alapító tanácsadóként támogatja – írja az ESM Magazine a Müller közleményére hivatkozva. A hosszú távú növekedési célok elérése érdekében a Müller UK&Ireland vezérigazgatója, Richard Williams is csatlakozik a vezetéshez.
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Romániában terjeszkedik a Bonafarm Csoport
A Bonafarm Csoport megállapodást írt alá a holland multinacionális tejipari…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >