Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú kefírmárkája, a Biotiful Gut Health felvásárlásáról, amely új lendületet adhat a cég egészség- és táplálkozásfókuszú portfóliójának.
Az ügylet pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A 2012-ben alapított, több díjjal elismert Biotiful Gut Health természetes bélflóra-támogató kefírtermékek és italok széles választékát kínálja. A tranzakció révén a Müller belép a funkcionális tejtermékek növekvő szegmensébe, és diverzifikálhatja meglévő kínálatát.
A vállalat úgy látja, hogy a Biotiful tökéletesen illeszkedik márkaportfóliójába. A Müller már most is egészséges termékei kínálatának bővítésén és optimalizálásán dolgozik, és ez az akvizíció a céget újabb növekedési lehetőségekhez segíti, miközben lehetővé teszi, hogy a változó fogyasztói igényekre megfelelően reagáljon.
A márka önállóan működik tovább, miközben az átmenetet a vállalat alapítója, Natasha Bowes alapító tanácsadóként támogatja – írja az ESM Magazine a Müller közleményére hivatkozva. A hosszú távú növekedési célok elérése érdekében a Müller UK&Ireland vezérigazgatója, Richard Williams is csatlakozik a vezetéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >