Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú kefírmárkája, a Biotiful Gut Health felvásárlásáról, amely új lendületet adhat a cég egészség- és táplálkozásfókuszú portfóliójának.
Az ügylet pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A 2012-ben alapított, több díjjal elismert Biotiful Gut Health természetes bélflóra-támogató kefírtermékek és italok széles választékát kínálja. A tranzakció révén a Müller belép a funkcionális tejtermékek növekvő szegmensébe, és diverzifikálhatja meglévő kínálatát.
A vállalat úgy látja, hogy a Biotiful tökéletesen illeszkedik márkaportfóliójába. A Müller már most is egészséges termékei kínálatának bővítésén és optimalizálásán dolgozik, és ez az akvizíció a céget újabb növekedési lehetőségekhez segíti, miközben lehetővé teszi, hogy a változó fogyasztói igényekre megfelelően reagáljon.
A márka önállóan működik tovább, miközben az átmenetet a vállalat alapítója, Natasha Bowes alapító tanácsadóként támogatja – írja az ESM Magazine a Müller közleményére hivatkozva. A hosszú távú növekedési célok elérése érdekében a Müller UK&Ireland vezérigazgatója, Richard Williams is csatlakozik a vezetéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával növeli nyereségét a Kifli.hu anyacége
A mesterséges intelligencia (AI) nem csak a jövő, hanem egy…
Tovább olvasom >Szokatlan illatok és ízek találkozása az Avon és a Flatty kollaborációjában
Különleges érzékszervi élményre hívja a közönséget az AVON, amikor most…
Tovább olvasom >Az MBH Bank és a MOL stratégiai együttműködésre lépett az ATM-hálózat bővítése érdekében
Bár a digitális fizetési megoldások népszerűsége töretlenül növekszik, a lakosság fizetési…
Tovább olvasom >