Belbecs és külcsín

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 10. 05. 08:00

Tavasz elején adtunk hírt arról, hogy a Coca-Cola a Kínai Orvostudományi Akadémiá-val együttműködésben kísérleteket végez kínai növény- és fűszerféleségekkel új kóla- és egyéb italfajták kialakításának céljából. A nagy titkolózás miatt augusztusig kellett várni azzal, hogy az illetékesek az újságíróknak is eláruljanak valamit kutatási tevékenységükről. A már most az évezred italának aposztrofált új ital lehetséges alapanyagait keresve olyan növények kipréselt levével próbálkoznak, amelyek a sejtöregedést hivatottak „gyógyítani”.
Addig is, amíg a Coca-Colából nem válik az örök fiatalság itala, a világ lefoglalhatja magát a divattal. Mert mit is öltöztetne fel a milánói divathétre Roberto Cavalli, az olasz dizájneristen, ha nem egy Coca-Cola-üveget?! Azaz 300 ezret – ennyi palackot vonnak be ugyanis a Cavalli által tervezett, három afrikai vadállat bőrének mintája alapján díszített köpennyel. Csábító és női-es – így jellemzi alkotását a mester.

Kapcsolódó cikkeink