Új alkalmazás segíti a fogyasztókat
Új mobiltelefonos alkalmazást hozott létre a Budapesti Békéltető Testület (BBT), amellyel a fogyasztók már a boltban jelenthetik problémájukat vagy sérelmüket – közölte a testület kedden az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a mobilon történő bejelentést követően a testület felveszi a kapcsolatot a fogyasztóval, szükség esetén bekéri az eljáráshoz hiányzó dokumentumokat, majd kitűz egy meghallgatást, a fogyasztó és a vele vitában álló cég között, amiről értesítést is küld.
A BBT közleményében több olyan lehetőséget is felsorolt, amelyeknél használható az ingyenes applikáció: így például laptop vagy mobiltelefon vásárlása esetén, ha akadozik az internet, többet számlázott a mobilszolgáltató vagy épp határidőre nem építette ki a hálózatot. Szintén közbenjárhat a testület a parkolási-, építőipari ügyekben vagy ha a gázszolgáltató olyan számlát küldött, amivel nem ért egyet a fogyasztó.
Az alkalmazás egyelőre Android és Apple készülékeken érhető el, hamarosan pedig a Windows Phone-ra is telepíthető lesz. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A GVH több mint 35 millió forintra bírságolta a Foodora ételrendelési portált, mert megtévesztette a fogyasztókat
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora, ezért több mint 35 millió…
Tovább olvasom >NKFH: Cape Herb & Spice őrlőfejes fűszereket hívott vissza a forgalmazó
Cape Herb & Spice őrlőfejes fűszereket hívott vissza a forgalmazó,…
Tovább olvasom >Mit vizsgál a Fogyasztóvédelem 2025-ben?
A fogyasztóvédelmi hatóság 2025. évi Ellenőrzési és Vizsgálati Programja tartalmazza…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Nagy Márton: Fordul a gazdaság, 2025 az áttörés éve lesz
Az idei az áttörés éve lesz; legalább nyolc olyan tényező…
Tovább olvasom >