Bejött a briteknek az államilag támogatott étkezés
Jelentősen megnőtt a brit vásárlók száma, miután múlt héten az Egyesült Királyság kormánya bevezette az államilag támogatott étkezéseket.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/08/uk-shopper-numbers-rise-after-launch-of-state-funded-dining-scheme-300x174.jpg)
Augusztusban a fele számlát az állam állja
A brit kiskereskedő- és vendéglátószektor, amely már a járvány előtt is komoly nehézségekkel küzdött a magas bérleti díjak és adók miatt, padlóra került a koronavírus miatt, és sokezren vesztették el munkájukat.
Hogy az ország ismét talpra álljon, a kormány 500 millió fontot különített el az Eat Out to Help Out programra, amelynek lényege, hogy személyenként 10 fontig a számla ötven százalékát az állam állja bármilyen, az otthonon kívüli étkezés esetében augusztus folyamán hétfőnként, keddenként és szerdánként.
A támogatás nem terjed ki az alkoholtartalmú italok fogyasztására.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Problémák és megoldások
Az MVI a Nemzetgazdasági Minisztérium Turisztikai Tanácsadó Testületének kérésére összeállította…
Tovább olvasom >Szardínián terjeszkedik a Metro Italia
A Metro Italia bejelentette, hogy 2025 tavaszán megnyitja harmadik áruházát…
Tovább olvasom >Szakmai szervezetek a HoReCa jövőjéért
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >