Bejönni látszik a Starbucks-üzlet a Nestlének
A Nestlé és a Starbucks új, együttműködésben fejlesztett termékeiktől az értékesítés növekedését várja.
2018 májusában a Nestlé 7,15 milliárd dollárt fizetett a Starbucks csomagolt kávék és teák nemzetközi értékesítési jogáért, amitől a Nestlé azt várja, hogy képes lesz a kiélezett kávépiaci versenyben megállni a helyét olyan riválisokkal szemben, mint a JAB Holding.
A Nestlé egy sor új terméket – így a Starbucks márka alatt megjelenő, Nespresso és Dolce Gusto kávégépekkel kompatibilis kapszulákat – fejlesztett, amelyek 2019 végén több mint 40 piacon voltak kaphatók. Hamarosan sor kerül az azonnal oldódó Starbucks prémium kávé globális bevezetésére is – először az Egyesült Királyságban, Kínában, Japánban, Brazíliában és Mexikóban.
Az együttműködésből a Nestlé a számok alapján egyelőre profitálni látszik: az új termékek tavaly 300 millió svájci frank járulékos bevételt generáltak az Észak-Amerikában a Starbuckstól befolyó 2 milliárd dolláron felül. 2019-ben csak a kávé üzletág 16,97 milliárd eurónyi bevételt hozott a csoportszintű 87,3 milliárd euróval szemben.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >