Bejönni látszik a Starbucks-üzlet a Nestlének
A Nestlé és a Starbucks új, együttműködésben fejlesztett termékeiktől az értékesítés növekedését várja.
2018 májusában a Nestlé 7,15 milliárd dollárt fizetett a Starbucks csomagolt kávék és teák nemzetközi értékesítési jogáért, amitől a Nestlé azt várja, hogy képes lesz a kiélezett kávépiaci versenyben megállni a helyét olyan riválisokkal szemben, mint a JAB Holding.
A Nestlé egy sor új terméket – így a Starbucks márka alatt megjelenő, Nespresso és Dolce Gusto kávégépekkel kompatibilis kapszulákat – fejlesztett, amelyek 2019 végén több mint 40 piacon voltak kaphatók. Hamarosan sor kerül az azonnal oldódó Starbucks prémium kávé globális bevezetésére is – először az Egyesült Királyságban, Kínában, Japánban, Brazíliában és Mexikóban.
Az együttműködésből a Nestlé a számok alapján egyelőre profitálni látszik: az új termékek tavaly 300 millió svájci frank járulékos bevételt generáltak az Észak-Amerikában a Starbuckstól befolyó 2 milliárd dolláron felül. 2019-ben csak a kávé üzletág 16,97 milliárd eurónyi bevételt hozott a csoportszintű 87,3 milliárd euróval szemben.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >