Bejönni látszik a Starbucks-üzlet a Nestlének
A Nestlé és a Starbucks új, együttműködésben fejlesztett termékeiktől az értékesítés növekedését várja.
2018 májusában a Nestlé 7,15 milliárd dollárt fizetett a Starbucks csomagolt kávék és teák nemzetközi értékesítési jogáért, amitől a Nestlé azt várja, hogy képes lesz a kiélezett kávépiaci versenyben megállni a helyét olyan riválisokkal szemben, mint a JAB Holding.
A Nestlé egy sor új terméket – így a Starbucks márka alatt megjelenő, Nespresso és Dolce Gusto kávégépekkel kompatibilis kapszulákat – fejlesztett, amelyek 2019 végén több mint 40 piacon voltak kaphatók. Hamarosan sor kerül az azonnal oldódó Starbucks prémium kávé globális bevezetésére is – először az Egyesült Királyságban, Kínában, Japánban, Brazíliában és Mexikóban.
Az együttműködésből a Nestlé a számok alapján egyelőre profitálni látszik: az új termékek tavaly 300 millió svájci frank járulékos bevételt generáltak az Észak-Amerikában a Starbuckstól befolyó 2 milliárd dolláron felül. 2019-ben csak a kávé üzletág 16,97 milliárd eurónyi bevételt hozott a csoportszintű 87,3 milliárd euróval szemben.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Értékesítési csapatának leépítését fontolgatja a Nestlé Franciaországban
Közel 150 munkahely megszüntetését tervezi a Nestlé Franciaországban, jelentette a…
Tovább olvasom >Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >