Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 04. 11:50

Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes összegére vonatkozó kedvezmény (30%), valamint az ingyenes házhozszállítás értékhatár nélkül, vagy egy alacsonyabb értékhatár felett (27-27%) a PwC (korábban GKID) az eMAG megbízásából reprezentatív felmérése szerint. A válaszadók 22%-a az ingyenes csomagautomatás kézbesítést, 21%-a pedig az átvételi ponton történő ingyenes kézbesítést tartja a leghasznosabbnak.

A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.

A PwC friss mérése szerint a legtöbben az eMAG hűségprogramjáról, a Geniusról hallottak: az online vásárlók 17%-a találkozott már a programmal. Második legismertebb a TESCO online club hűségakciója, 12%-os ismertséggel, míg harmadik az Alza+, 10%-os ismertséggel.

Mivel az előfizetéses hűségprogramok csak néhány éve jelentek meg Magyarországon, ezek még mindig újdonságnak számítanak: 10-ből 5 online vásárló saját bevallása szerint nincs teljesen tisztában azzal, hogy pontosan mit is kínálnak a webáruházaknál ezek a havi/éves díj ellenében igénybe vehető szolgáltatások. //

Kapcsolódó cikkeink