Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes összegére vonatkozó kedvezmény (30%), valamint az ingyenes házhozszállítás értékhatár nélkül, vagy egy alacsonyabb értékhatár felett (27-27%) a PwC (korábban GKID) az eMAG megbízásából reprezentatív felmérése szerint. A válaszadók 22%-a az ingyenes csomagautomatás kézbesítést, 21%-a pedig az átvételi ponton történő ingyenes kézbesítést tartja a leghasznosabbnak.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A PwC friss mérése szerint a legtöbben az eMAG hűségprogramjáról, a Geniusról hallottak: az online vásárlók 17%-a találkozott már a programmal. Második legismertebb a TESCO online club hűségakciója, 12%-os ismertséggel, míg harmadik az Alza+, 10%-os ismertséggel.
Mivel az előfizetéses hűségprogramok csak néhány éve jelentek meg Magyarországon, ezek még mindig újdonságnak számítanak: 10-ből 5 online vásárló saját bevallása szerint nincs teljesen tisztában azzal, hogy pontosan mit is kínálnak a webáruházaknál ezek a havi/éves díj ellenében igénybe vehető szolgáltatások. //
Kapcsolódó cikkeink
PwC Global CEO Survey: újratervezés van
A világ vezérigazgatóinak 60%-a optimistán tekint a következő 12 hónap…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >