Emberekbe, márkákba és technológiába – nagyjából az egész lapszámunkat rá lehet húzni erre a témára.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Egy évvel ezelőtt, amikor lehetőséget kaptunk, hogy partnerei legyünk a Signature 40 versenynek, örömmel mondtunk azonnal igent. Most ebben a lapszámban már a második listát adjuk közre. A tematikus listák közül a Trade magazin az FMCG és a Trade marketing listákat támogathatta ajánlásokkal, zsűri-összeállítással, értékeléssel. Összesen több száz operatív kollégát ajánlottunk, hogy pályázhassanak a Signature elismerésre. Hisszük, hogy fontos azoknak a munkatársaknak is megmutatkozni, akik nem a vezetői székekben ülnek, hanem egy-két lépéssel hátrébb teszik mindennap a dolgukat a tőlük telhető legjobb szándékuk és tudásuk szerint, és akik nélkül semmilyen szervezet nem működne. A díjazások alkalmával általában a menedzsment tagjai állnak fel a dobogóra, képviselve a kollégákat. Ezzel a listával a sokszor nem látható munkatársak kaptak lehetőséget, akiknek ezúton is gratulálok az elismeréshez, és kívánom, hogy érezzék a szervezeten belül azt a megbecsülést, amit megérdemelnek.
A cég, termék, szolgáltatás márkájába fektetni, majd annak eredményeit látni mindig felemelő, hiszen nem mindegy, hogy a nap végén van-e értelme a munkánknak. Az itthoni márkák iránti elismerést e számunkban az Érték és Minőség Nagydíj pályázat felsorolt díjazottjai által mutatjuk be, míg a nemzetközi piacon a világ legértékesebb élelmiszermárkáinak TOP 100 listáját a Brand Finance, az európai kereskedelmi vállalatok toplistásait a holland Veraart Research Retail-Indexe szerint emeltük ki lapunkban.
És ha már a kereskedelmet érintjük, októberi számunk hagyományosan értékeli a nagykereskedők elmúlt egy évének eredményeit, azokat a befektetéseket és eredményeket, amelyeket Ők éreztek legfontosabbnak elmondani a cégükről, márkáikról, jövőbeli fejlesztéseikről, valamint az egész e-commerce terület FMCG-vonatkozásait, amely az egyik legdinamikusabban bővülő csatorna jelenleg is.
Ezek a már jövőbe mutató befektetések ezekben a nehezebb években is zajlanak, és így, az év utolsó hónapjainak nekifutva, talán már bízhatunk valami piaci kiegyenlítődésben a következő évre, vagy annak második felére nézve – ha hihetünk a gazdasági szakembereknek.
Én személy szerint nagyon bizakodó vagyok, ahogy mindig. Szurkolok az utolsó negyedévnek, hogy lassan ezen a hullámon is túljussunk.
Üdvözlettel:
Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Drágább, mint az életed
Talán az a legkevésbé érdekes kérdés, mi is történt valójában…
Tovább olvasom >Hogyan tovább? – Nenad Pacek, Noszek Péter, Keleti Arthur, Gazsi Zsoltán, Jaksity György szerint
FMCG-piaci exkluzív eseményt szervezett a Trade magazin vállalati döntéshozóknak idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >