Befejeződött az InBev és az Anheuser-Busch egyesítése
A Borsodi Sörgyár Zrt. tulajdonosa, az InBev bejelentette: a részvénytulajdonosok jóváhagyását követően sikeresen befejeződöt az Anheuser-Busch felvásárlása. Létrejött a világ vezető sörgyártója és az FMCG szektor top 5 cégének egyike.
A jövőben az InBev,
Anheuser-Busch InBev néven működik, hogy ezzel
kihangsúlyozza az Anheuser-Busch örökségét
és tradícióit. 2008. november 20-tól a
cég új értékpapír azonosítóval
(ABI) fog kereskedni a brüsszeli Euronext tőzsdén. Az
Anheuser-Busch az Anheuser-Busch InBev teljes tulajdonú
leányvállalataként továbbra is St.
Louisban fog székelni, sőt St. Louis az egyesített cég
észak-amerikai központja is lesz egyben. Az új,
földrajzilag szerteágazó cég, a
kiegyensúlyozott fekvésének köszönhetően
a fejlett és fejlődő piacok előnyeit egyaránt
élvezi. A cég több mint 200 márkát
átfogó portfoliót kezel, amely olyan vezető
világmárkákat is magába foglal, mint a
Budweiser, a Stella Artois és a Beck’s. Ezeken kívül
a céghez tartozik néhány, több országra
kiterjedő, gyorsan növekvő márka is, mint a Leffe és
a Hoegaarden, illetve sok kiemelkedő helyi márka, mint
például a Bud Light.
Magyarországon a vállalat
3 fő márkája a Borsodi, a Stella Artois és a
Beck’s.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >