Befejeződött az „Az év legsikeresebb promóciója” verseny
A Trade magazin éves versenyén az FMCG-szektor gyártói, kereskedői és a promóciókat megvalósító ügynökségek mérethették meg magukat „az év legsikeresebb promóciója” cím elnyeréséért.
Az élelmiszer kategória aranyérmese a FrieslandCampina Hungária Zrt. „Pöttyös Gyűjtemény” promóciója lett. A kategória ezüstérmét a Well Reklámügynökség Kft. és Univer Product Zrt. közös nevezése: „A konyha ördögei” gyűjtötte be. Bronzérmet nem osztottak ki.
A Tchibo Budapest Kft. „Együtt az óvodákért” nyereményjátékát választották az Ital kategória aranyérmesévé, az ezüstérmet az Up Hungary Kft. „Borsodi-szurkolj teli torokból!” promóciója kapta. A bronzérmes a Nestlé Hungária Kft. „70 éves a Nescafé” nyereményakciója lett
A Non-food kategória aranyérmese a Rafinanz Service Kft. – Adida Wii promóciója lett, az ezüstérmet a Rewart Kft és Trade 90 Kft. közös nevezése a „STR8” nyerte el.
A bronzérmes a DunaPro Zrt. „Clorox sms nyereményjátéka” lett
A Kereskedelmi kategória aranyérmesének a Spar Magyarország Kft. „Hupikék Törpikék” promócióját választották, az ezüstérmet a Profi Magyarország Zrt. „Profi 20. Születésnap!”-ja szerezte meg, bronzérem nem született
HoReCa kategóriában nem volt nevezés.
A POPAI különdíjat a Well Reklámügynökség Kft. és Univer Product Zrt. közös nevezése – „A konyha ördögei” promóció, míg a TMK különdíját a Maspex Olympos Kft. „Apenta” promóciója nyerte el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >