BeerBier

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 04. 02. 00:28

Egy hely, amelynek egyik fele üzlet, másik fele szenvedély – a One World Drink Kft. tulajdonosai nyitották a BeerBiert, de nem elsősorban aktuális termékeik promóciós csatornájaként, hanem hogy érzékeltessenek valamit a „jó sörök” világából, az ital sokszínűségéből. Filozófiájuk szerint a magyar éttermekben eddig is beszéltek borról, elemezgették a pálinkákat, itt az ideje, hogy a sör is beszédtéma legyen! Sörök, sörritkaságok a világ minden tájáról, de elsősorban az angolszász országokból és Csehországból; a palackosok a cég állandó termékválasztékát képviselik, a négyféle csapolt pedig folyamatosan változik (650–950 forint/korsó áron); havonta 20-félét ígér a működtető, aki valamelyikről lemarad, nem biztos, hogy nem kell jó darabig várnia arra, hogy az a fajta újra kínálatba kerüljön. Az enteriőr nem éppen a klasszikus sörözőkére hajaz, világosak a falak, világos a padlókő: hogy vizuálisan is jobban közel kerüljön a termékhez – mondja a tulajdonos. De mint tudjuk, a vár ereje nem a kőben, hanem a védők lelkében lakozik, és minthogy a koncepció sokat ígérő, sörbarátok gyülekezőhelyévé is válhat a BeerBier, főleg, ha a Facebookon majd egy-két nappal előre meg lehet tudni a „titkot”, milyen fajtákat vernek csapra.

Más alkoholtartalmú italt – egy cideren kívül – nem is kínálnak, és az ételválaszték is szűk, viszont a város legjobb hamburgerét kínálják igazi angol csipsszel (ami tudvalevőleg sült krumpli), és amit szó szerint egy kis nyíláson adnak át a szomszéd Black Cabből.

Budapest, Mester u. 46

Kapcsolódó cikkeink