Miből lesz divat, és miből nem
Eredetileg egy melbourne-i barista – talán másnapos – agyszüleménye volt az ausztrálok két kedvencének, az avokádónak és a kávénak kombinálása: az avokádó héjába töltötte a vendégeinek felszolgált lattét. Az elsőre talán viccnek tűnő ötlet másnapra sem került kosárba, sőt, az interneten történt bemutatkozása után Ausztrália-szerte (meg máshol is) sok kávézó vette át azóta. Hogy olvasott-e róla a dél-karolinai Myrtle Beachen működő Bummz Beach Cafe tulajdonosa, nem tudjuk, de az ugyanerre a célra használt zöldalmát szívesen fogadták vendégei.Diadalukra árnyékot legfeljebb utánzóik kevésbé meggondolt próbálkozásai vetnek, hiszen mindent azért még a hipszterek sem vesznek be. Sydneyben különleges kávék répába, Dallasban pedig paradicsomba töltésével próbálkoztak, de a várt(?!) siker mindkét helyen elmaradt.
Tanulság: a gasztronómiai újdonságokhoz láthatóan nem elég „összesorsolni” a hozzávalókat. //
Kapcsolódó cikkeink
Az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket vezet be az ünnepek alkalmából
44%-uk arra számít, hogy az eladások növekedni fognak a tavalyi…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Reptér – A nap képe
Egy múzsa, két zseniális ötlet: a velencei kaszinó reklámja és…
Tovább olvasom >