Miből lesz divat, és miből nem
Eredetileg egy melbourne-i barista – talán másnapos – agyszüleménye volt az ausztrálok két kedvencének, az avokádónak és a kávénak kombinálása: az avokádó héjába töltötte a vendégeinek felszolgált lattét. Az elsőre talán viccnek tűnő ötlet másnapra sem került kosárba, sőt, az interneten történt bemutatkozása után Ausztrália-szerte (meg máshol is) sok kávézó vette át azóta. Hogy olvasott-e róla a dél-karolinai Myrtle Beachen működő Bummz Beach Cafe tulajdonosa, nem tudjuk, de az ugyanerre a célra használt zöldalmát szívesen fogadták vendégei.Diadalukra árnyékot legfeljebb utánzóik kevésbé meggondolt próbálkozásai vetnek, hiszen mindent azért még a hipszterek sem vesznek be. Sydneyben különleges kávék répába, Dallasban pedig paradicsomba töltésével próbálkoztak, de a várt(?!) siker mindkét helyen elmaradt.
Tanulság: a gasztronómiai újdonságokhoz láthatóan nem elég „összesorsolni” a hozzávalókat. //
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Cheetos Pants: narancssárga divatforradalom a sajtpor kedvelőinek
Rendhagyó ruhadarabbal lépett be a Cheetos a divat világába: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >