Miből lesz divat, és miből nem
Eredetileg egy melbourne-i barista – talán másnapos – agyszüleménye volt az ausztrálok két kedvencének, az avokádónak és a kávénak kombinálása: az avokádó héjába töltötte a vendégeinek felszolgált lattét. Az elsőre talán viccnek tűnő ötlet másnapra sem került kosárba, sőt, az interneten történt bemutatkozása után Ausztrália-szerte (meg máshol is) sok kávézó vette át azóta. Hogy olvasott-e róla a dél-karolinai Myrtle Beachen működő Bummz Beach Cafe tulajdonosa, nem tudjuk, de az ugyanerre a célra használt zöldalmát szívesen fogadták vendégei.Diadalukra árnyékot legfeljebb utánzóik kevésbé meggondolt próbálkozásai vetnek, hiszen mindent azért még a hipszterek sem vesznek be. Sydneyben különleges kávék répába, Dallasban pedig paradicsomba töltésével próbálkoztak, de a várt(?!) siker mindkét helyen elmaradt.
Tanulság: a gasztronómiai újdonságokhoz láthatóan nem elég „összesorsolni” a hozzávalókat. //
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Cheetos Pants: narancssárga divatforradalom a sajtpor kedvelőinek
Rendhagyó ruhadarabbal lépett be a Cheetos a divat világába: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >