Beckham, Pélé és Ronaldinho egy Pepsi MAX-reklámban térnek vissza
A Pepsi MAX új kampányában több futballnemzedék sztárjai találkoznak: a „Refresh the Game” című, 60 másodperces reklámfilmben David Beckham, Pélé és Ronaldinho mellett olyan női játékosok is szerepelnek, mint Alexia Putellas, Leah Williamson, Lauren James, Caroline Graham és Farah Jefry.
A látványos reklámban a jelen női futballsztárjai időutazáson vesznek részt, és korábbi Pepsi-reklámokból, valamint archív felvételekből „életre keltett” legendákkal – Pelével, Ronaldinhoval és a fiatal Beckhammel – játszanak együtt. A kampány a labdarúgás ikonikus alakjai előtt tiszteleg, miközben támogatja a női foci jövőjét.
Mint azt Steven Hind, a márka Nagy-Britanniáért és Írországért felelős marketingvezetője elmondta, a Pepsi MAX alapvető jellemzője, hogy megkérdőjelezi a normákat és új utakat keres, ami nemcsak a márka termékeiben és együttműködéseiben látszik, hanem ebben a kampányban is testet ölt.
A film végén meglepetésként David Beckham is megjelenik a 2003-as Pepsi-reklám ikonikus cowboy szerepében.
Kapcsolódó cikkeink
Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Új kampánnyal tér vissza a Stella Artois ikonikus „David és Dave” párosa
A Stella Artois idén nyáron különleges kampánnyal örvendezteti meg rajongóit…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >