Beckham, Pélé és Ronaldinho egy Pepsi MAX-reklámban térnek vissza
A Pepsi MAX új kampányában több futballnemzedék sztárjai találkoznak: a „Refresh the Game” című, 60 másodperces reklámfilmben David Beckham, Pélé és Ronaldinho mellett olyan női játékosok is szerepelnek, mint Alexia Putellas, Leah Williamson, Lauren James, Caroline Graham és Farah Jefry.
A látványos reklámban a jelen női futballsztárjai időutazáson vesznek részt, és korábbi Pepsi-reklámokból, valamint archív felvételekből „életre keltett” legendákkal – Pelével, Ronaldinhoval és a fiatal Beckhammel – játszanak együtt. A kampány a labdarúgás ikonikus alakjai előtt tiszteleg, miközben támogatja a női foci jövőjét.
Mint azt Steven Hind, a márka Nagy-Britanniáért és Írországért felelős marketingvezetője elmondta, a Pepsi MAX alapvető jellemzője, hogy megkérdőjelezi a normákat és új utakat keres, ami nemcsak a márka termékeiben és együttműködéseiben látszik, hanem ebben a kampányban is testet ölt.
A film végén meglepetésként David Beckham is megjelenik a 2003-as Pepsi-reklám ikonikus cowboy szerepében.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb beruházással bővíti az üdítőital-gyártást a Carlsberg az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
26 százalékkal többet szánnak a magyarok idén a karácsonyra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ősz ízei Koreából és a fermentáció művészete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
