Beavia néven fut tovább a cseh I Love Hummus
A 2011-ben alapított I love Hummus volt az a vállalat, amely a cseh fogyasztókkal megismertette a hummust és a világ 10 legegészségesebb ételeinek egyikeként elhíresült kimchit.
A cég fennállásának tizedik évfordulóján új fermentált élelmiszereket tartalmazó termékcsalád bevezetéséről döntött Beavia (latinul „Boldog utazás”) márkanév alatt. A fermentált élelmiszerek az egészségre pozitív hatással vannak, hiszen javítják a bélflóra egyensúlyát és az emésztést, valamint fokozzák a szervezet természetes védekezőképességét, és támogatják a szívet és az érrendszert. A fermentálás – talán ennek okán is – felfelé ívelő trend.
A minőségi, egészséges és hozzáadott tartósítószerektől mentes finomságait Csehországban, Szlovákiában, Németországban, Ausztriában és Magyarországon forgalmazó vállalat hazájában piacvezető a fermentált élelmiszerek kereskedelmében. A cég hitvallásának része a fenntarthatóság, így valamennyi terméke újrahasználható és újrahasznosítható csomagolást kap.
Kapcsolódó cikkeink
Innovatív technológiák 2.0: Mariana-ároktól a K2 csúcsig
Az élelmiszeripar nemcsak termékportfólióban változik, hanem az általa alkalmazott technológiákban…
Tovább olvasom >Az érték idén mindent visz: étel- és italtrendek 2023-ban
A megélhetési válsághoz és az inflációhoz való alkalmazkodás a fogyasztókat…
Tovább olvasom >Ocado: betáraznak a britek fermentált élelmiszerből 2023-ra
Az Ocado online kereskedő legfrissebb értékesítési adatai szerint a britek…
Tovább olvasom >További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >