BDO: szállásfoglalás mobilalkalmazáson és Facebookon
A szállodaipar szereplőinek az online jelenléten belül már a mobilalkalmazásokon és a közösségi oldalakon elérhető szolgáltatásokra is érdemes figyelniük, ha folyamatosan követni akarják a rohamosan változó piaci trendeket – állapítja meg a BDOnline.hu tanácsadó cég felmérése, amelyben a szektor ez évi fejlesztési trendjeit mutatja be.
Az idén robbanásszerűen fejlődni fognak a gyors és egyszerű foglalást elősegítő alkalmazások – például Facebook és mobilra optimalizált website-ok -, amelyek egyre több funkció ellátására lesznek képesek – vetíti előre Papp István hotel és ingatlan tanácsadó a BDO szerdai közleményében. Ezért kiemelt fontosságú lesz, hogy a szállodapiaci szereplők webes szolgáltatásaikat mobil-applikáció révén, illetve érintőképernyőn is elérhetővé tegyék.
A BDO szerint egyre inkább megkerülhetetlenné válik a közösségi média is, és általános trend lesz, hogy a közösségi hálózatok az információközvetítés és véleménymegosztás mellett a foglalási rendszereket is integrálják.
A bankkártyás vagy az okostelefonról, fizetőprogramokkal való fizetés egyre népszerűbb lesz, ezért az online fizetési lehetőség is érzékelhető versenyelőnnyé válik.
A BDO felmérése arra is rávilágít, hogy az idei év a kedvezményes vásárlások éve lesz, a fizetőképes kereslet csökkenésével egyidejűleg egy egyre tudatosabb vásárlókör válik meghatározóvá, amely tényleg azt a terméket, szolgáltatást választja majd, amely a legjobb ár-érték aránnyal bír.
A kuponos értékesítéssel kapcsolatban azonban a BDO szakembere óvatosságra int: „okos tervezéssel ugyan alkalmas lehet a szezonális hatások kivédésére, tömegessé válása azonban visszaüthet, hiszen sok esetben nem a szálloda által megkívánt vendégkört éri el, ami súlyos márkaromboláshoz is vezethet.” (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 1,2 milliárd forintnyi turisztikai fejlesztés Bács-Kiskunban
Turisztikai fejlesztésekre több mint 1,2 milliárd forintot fordíthatnak Bács-Kiskun vármegyében…
Tovább olvasom >Egy nap alatt kétszer zárta be ugyanazt a két kínai büfét a fogyasztóvédelem
Egy nap alatt kétszer kellett bezárnia ugyanazt a két fővárosi…
Tovább olvasom >Áttörés történt a szabadidősport, az élménysport és az aktív turizmus területén
Áttörés történt Magyarországon a szabadidősport, az élménysport és az aktív…
Tovább olvasom >