Alighanem zseniális reklámfogásról van szó: „A tűz és a vágy találkozása” szlogennel népszerűsítik a Flame (Láng) fantázianevű dezodort, amelynek alapillatát a grillezett hamburgeresszencia adja.Mindjárt nem tűnik olyan abszurdnak persze az ötlet, ha azt is tudjuk, hogy a termék forgalmazója a Burger King-lánc. Ha azt vesszük, hogy (kutatások szerint) Amerika kedvenc burgerjének a szagáról beszélünk, azt mondhatjuk, a magánál a BK Whopper szendvicsnél nem is igen többe kerülő, négydolláros dezodor ingyen van! Aztán hogy férfias-e, esetleg vonzó is, azt mindenki döntse el maga – hírverésként mindenképpen poén. Ezt bizonyítja szerintünk az is, hogy a Flame honlapján (www.fire-meetsdesire.com) remek képernyővédők tölthetők le, amelyek némelyike ismert parfümök reklámjait parodizálja. Amúgy meg türelmetlenül várjuk a csirkefalatok-illat érkezését is!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mi a bioélelmiszerek realitása a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerüléséért indított aláírásgyűjtése…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >Nagybevásárlás az építkezés szünetében – A nap képe
„Visszamegyek, de előtte még otthon le kell borítanom a cuccot.”…
Tovább olvasom >