Alighanem zseniális reklámfogásról van szó: „A tűz és a vágy találkozása” szlogennel népszerűsítik a Flame (Láng) fantázianevű dezodort, amelynek alapillatát a grillezett hamburgeresszencia adja.Mindjárt nem tűnik olyan abszurdnak persze az ötlet, ha azt is tudjuk, hogy a termék forgalmazója a Burger King-lánc. Ha azt vesszük, hogy (kutatások szerint) Amerika kedvenc burgerjének a szagáról beszélünk, azt mondhatjuk, a magánál a BK Whopper szendvicsnél nem is igen többe kerülő, négydolláros dezodor ingyen van! Aztán hogy férfias-e, esetleg vonzó is, azt mindenki döntse el maga – hírverésként mindenképpen poén. Ezt bizonyítja szerintünk az is, hogy a Flame honlapján (www.fire-meetsdesire.com) remek képernyővédők tölthetők le, amelyek némelyike ismert parfümök reklámjait parodizálja. Amúgy meg türelmetlenül várjuk a csirkefalatok-illat érkezését is!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar-izraeli turisztikai kapcsolatok erősek
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter kedden hivatalában fogadta Hájim Kac izraeli…
Tovább olvasom >2024 vendéglőse
Idén az Év Vendéglőse díjat Rácz Mihálynak, a családi vállalkozásban…
Tovább olvasom >Világszintű megaprodukciót valósít meg a magyar rendezvényszervező cég
Ötórás Depeche Mode koncertet állít színpadra egy magyar rendezvényszervező cég,…
Tovább olvasom >