Alighanem zseniális reklámfogásról van szó: „A tűz és a vágy találkozása” szlogennel népszerűsítik a Flame (Láng) fantázianevű dezodort, amelynek alapillatát a grillezett hamburgeresszencia adja.Mindjárt nem tűnik olyan abszurdnak persze az ötlet, ha azt is tudjuk, hogy a termék forgalmazója a Burger King-lánc. Ha azt vesszük, hogy (kutatások szerint) Amerika kedvenc burgerjének a szagáról beszélünk, azt mondhatjuk, a magánál a BK Whopper szendvicsnél nem is igen többe kerülő, négydolláros dezodor ingyen van! Aztán hogy férfias-e, esetleg vonzó is, azt mindenki döntse el maga – hírverésként mindenképpen poén. Ezt bizonyítja szerintünk az is, hogy a Flame honlapján (www.fire-meetsdesire.com) remek képernyővédők tölthetők le, amelyek némelyike ismert parfümök reklámjait parodizálja. Amúgy meg türelmetlenül várjuk a csirkefalatok-illat érkezését is!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: júniusban a vendégek száma 4,4, a vendégéjszakáké 5,1 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
2025 júniusában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken közel…
Tovább olvasom >A St. Andrea Szőlőbirtok lett Az év pincészete Magyarországon
A magyar borászatok hittel, kitartással, hűséggel dolgoznak, lépést tartanak a…
Tovább olvasom >Strandokat és fagyizókat ellenőrzött a fogyasztóvédelmi hatóság
Strandokat és fagyizókat ellenőrzött a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság…
Tovább olvasom >