Bárki számára elérhető
Egy induló cég számára kiemelten fontos, hogy olyan védjegyet tudjon használni, amely a vásárlók és a kereskedelmi láncok számára nemcsak az eredetét bizonyítja, hanem a minőségét, megbízhatóságát is – állítja a természetes anyagokból komposztálható szívószálat és evőeszközöket készítő Vilhemp Kft. társalapítója, Rédey Soma. A Magyar Termék védjegyek esetében ráadásul az is előnyös számukra, hogy a 3 éves használatért a licencdíjat az árbevételük alapján, részletekben kell fizetniük, ami egy még kisforgalmú cégnek fontos kedvezmény. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >Magyar Termék védjegyek: Jövőre folytatódik „A hazaiban több van” évzáró összefogáskampány
A várakozások fölött a hazai eredetet tanúsító védjegyhasználók éves árbevétele Újfent…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >