Bárki számára elérhető
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/12/R_dey_Soma_Vilhemp.jpg)
Rédey Soma
társalapító
Vilhemp
Egy induló cég számára kiemelten fontos, hogy olyan védjegyet tudjon használni, amely a vásárlók és a kereskedelmi láncok számára nemcsak az eredetét bizonyítja, hanem a minőségét, megbízhatóságát is – állítja a természetes anyagokból komposztálható szívószálat és evőeszközöket készítő Vilhemp Kft. társalapítója, Rédey Soma. A Magyar Termék védjegyek esetében ráadásul az is előnyös számukra, hogy a 3 éves használatért a licencdíjat az árbevételük alapján, részletekben kell fizetniük, ami egy még kisforgalmú cégnek fontos kedvezmény. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >A GeePower Manufacturing Kft. már saját gyárában állítja elő a korábban bérgyártott termékeinek nagy részét
„A hazai háztartásvegyipari márkák értéke magas ismertségükben és népszerűségükben rejlik”…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >