Bárki számára elérhető
Egy induló cég számára kiemelten fontos, hogy olyan védjegyet tudjon használni, amely a vásárlók és a kereskedelmi láncok számára nemcsak az eredetét bizonyítja, hanem a minőségét, megbízhatóságát is – állítja a természetes anyagokból komposztálható szívószálat és evőeszközöket készítő Vilhemp Kft. társalapítója, Rédey Soma. A Magyar Termék védjegyek esetében ráadásul az is előnyös számukra, hogy a 3 éves használatért a licencdíjat az árbevételük alapján, részletekben kell fizetniük, ami egy még kisforgalmú cégnek fontos kedvezmény. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >