Balázs Gábor átvette nyereményét: kollegájával ő utazik az EuroShop-ra
A tapolcai Business Days-en nyerte meg az OSG Kft-től Balázs Gábor a kétszemélyes utazást az EuroShop-ra: kollegájával 3 napot töltenek a Rajna parti vásárvárosban, ahol a három évenként rendezik meg EuroShop-ot a kereskedelem világszerte legfontosabb szakvásárát.
A düsseldorfi EuroShop kihagyhatatlan platformja a jövő irányzatainak, a vízióknak és a kézzel fogható kiskereskedelmi hangulatképeknek.
A kereskedelmi szakemberek sehol másutt nem találkozhatnak a fejlesztések, megoldások és az innovációk ilyen széles skálájával.
A február 16-20. között a Düsseldorfi Vásárvárosban küszöbön álló következő EuroShop ezért kihagyhatatlan a kiskereskedelem döntésekért felelős vezetőinek, egyúttal pedig útmutató az iparágnak.
Az EuroShop jelmondata, a „Your Global Flagship Event“ nem csupán a szakvásár nagyságrendjét és meggyőző erejét tükrözi, hanem azt is, hogy következetesen orientálódik a kiállítók és látogatók igényeihez és a számukra nyújtott előnyöknek.
A kiskereskedelmi világítás robbanásszerűen fejlődő területének ezért 2014-ben nem csupán egy önálló csarnokot szentelnek, hanem „Lighting Designer´s Zone“ néven először alakítanak ki egy külön területet a fénytervezők és fénydizájnerek számára.
További felvilágosítás az EuroShop 2014 szakvásárról: www.euroshop.de.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >