Balázs Gábor átvette nyereményét: kollegájával ő utazik az EuroShop-ra
A tapolcai Business Days-en nyerte meg az OSG Kft-től Balázs Gábor a kétszemélyes utazást az EuroShop-ra: kollegájával 3 napot töltenek a Rajna parti vásárvárosban, ahol a három évenként rendezik meg EuroShop-ot a kereskedelem világszerte legfontosabb szakvásárát.
A düsseldorfi EuroShop kihagyhatatlan platformja a jövő irányzatainak, a vízióknak és a kézzel fogható kiskereskedelmi hangulatképeknek.
A kereskedelmi szakemberek sehol másutt nem találkozhatnak a fejlesztések, megoldások és az innovációk ilyen széles skálájával.
A február 16-20. között a Düsseldorfi Vásárvárosban küszöbön álló következő EuroShop ezért kihagyhatatlan a kiskereskedelem döntésekért felelős vezetőinek, egyúttal pedig útmutató az iparágnak.
Az EuroShop jelmondata, a „Your Global Flagship Event“ nem csupán a szakvásár nagyságrendjét és meggyőző erejét tükrözi, hanem azt is, hogy következetesen orientálódik a kiállítók és látogatók igényeihez és a számukra nyújtott előnyöknek.
A kiskereskedelmi világítás robbanásszerűen fejlődő területének ezért 2014-ben nem csupán egy önálló csarnokot szentelnek, hanem „Lighting Designer´s Zone“ néven először alakítanak ki egy külön területet a fénytervezők és fénydizájnerek számára.
További felvilágosítás az EuroShop 2014 szakvásárról: www.euroshop.de.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >