Balázs Gábor átvette nyereményét: kollegájával ő utazik az EuroShop-ra
A tapolcai Business Days-en nyerte meg az OSG Kft-től Balázs Gábor a kétszemélyes utazást az EuroShop-ra: kollegájával 3 napot töltenek a Rajna parti vásárvárosban, ahol a három évenként rendezik meg EuroShop-ot a kereskedelem világszerte legfontosabb szakvásárát.
A düsseldorfi EuroShop kihagyhatatlan platformja a jövő irányzatainak, a vízióknak és a kézzel fogható kiskereskedelmi hangulatképeknek.
A kereskedelmi szakemberek sehol másutt nem találkozhatnak a fejlesztések, megoldások és az innovációk ilyen széles skálájával.
A február 16-20. között a Düsseldorfi Vásárvárosban küszöbön álló következő EuroShop ezért kihagyhatatlan a kiskereskedelem döntésekért felelős vezetőinek, egyúttal pedig útmutató az iparágnak.
Az EuroShop jelmondata, a „Your Global Flagship Event“ nem csupán a szakvásár nagyságrendjét és meggyőző erejét tükrözi, hanem azt is, hogy következetesen orientálódik a kiállítók és látogatók igényeihez és a számukra nyújtott előnyöknek.
A kiskereskedelmi világítás robbanásszerűen fejlődő területének ezért 2014-ben nem csupán egy önálló csarnokot szentelnek, hanem „Lighting Designer´s Zone“ néven először alakítanak ki egy külön területet a fénytervezők és fénydizájnerek számára.
További felvilágosítás az EuroShop 2014 szakvásárról: www.euroshop.de.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >