BalatonBor 2024
19 borászat közreműködésével, 100 ezer palackos mennyiségben került a piacra az idei BalatonBor, az olaszrizlingből évente készülő, jó ivású, ugyanakkor tartalmas ital. A BalatonBor 2016-ban mutatkozott be a régió vezető pincészeteit és éttermeit tömörítő Balatoni Kör és a Rizling Generáció borszakmai összefogás közös kezdeményezéseként.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A koncepció lényege, hogy a balatoni pincészetek előírt feltételeknek megfelelő és a vakkóstoló próbáját kiálló olaszrizlingjei egységes dizájnnal ellátott palackokban, közös brand alatt, de saját néven jelennek meg a piacon. Ez a projekt valódi organikus, alulról jövő szerveződés – mondta Barabás Barna, a Rizling Generáció Egyesület elnöke –, szeretnénk a lehető legtöbb helyi vendéglátóüzletben jelen lenni. //
Kapcsolódó cikkeink
Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >A menopauzában is segítő joghurtalternatívát dob piacra a Coconut Collab
Az új „sűrű és krémes” Protein Yog növényi eredetű, és…
Tovább olvasom >Felsőfokú borismereti képzés
Szeptembertől magyarul és angolul is elérhető borismereti és borkulturális kurzus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >