Bajorul sörözni
A Magyarországon újabb éttermek nyitását tervező, 25 éves Paulaner franchise étteremhálózat világszerte mintegy 50 egységet üzemeltet. A cég képviselője májusban online bemutatót tartott az érdeklődő magyar vendéglátósoknak és a sajtó képviselőinek. Elmondta, a megújulás érinti a koncepciót és az enteriőrt is, amelynek fókuszában a kényelem, a hangulat, a sörkultúra és a modern környezet áll. A hálózat 3 méretben kínálja az étteremnyitás lehetőségét. Bierhaus (például repterekre, vasútállomásokra), Wirtshaus – 150 főnél több vendéget fogadó söröző és a Brauhaus, ahol helyben főzik a sört, 350-nél több vendég számára. Az üzleteknek a márka egyfajta nagyköveteként bajor identitást kell sugározniuk. Az ételkínálat 80%-a az előírt bajor fogásokból áll, 20%-a lehet nemzetközi vagy helyi specialitás. A szerződés minimum 10 éves kapcsolatot jelent a vevő számára. //

A moszkvai Paulaner Brauhaus
Kapcsolódó cikkeink
A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Formabontóan új, saját sört készítettek a BGE hallgatói
Nemcsak íz, hanem megjelenés szempontjából is formabontó a BGE hallgatói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >