Bajorul sörözni

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 06. 03. 09:49

A Magyarországon újabb éttermek nyitását tervező, 25 éves Paulaner franchise étteremhálózat világszerte mintegy 50 egységet üzemeltet. A cég képviselője májusban online bemutatót tartott az érdeklődő magyar vendéglátósoknak és a sajtó képviselőinek. Elmondta, a megújulás érinti a koncepciót és az enteriőrt is, amelynek fókuszában a kényelem, a hangulat, a sörkultúra és a modern környezet áll. A hálózat 3 méretben kínálja az étteremnyitás lehetőségét. Bierhaus (például repterekre, vasútállomásokra), Wirtshaus – 150 főnél több vendéget fogadó söröző és a Brauhaus, ahol helyben főzik a sört, 350-nél több vendég számára. Az üzleteknek a márka egyfajta nagyköveteként bajor identitást kell sugározniuk. Az ételkínálat 80%-a az előírt bajor fogásokból áll, 20%-a lehet nemzetközi vagy helyi specialitás. A szerződés minimum 10 éves kapcsolatot jelent a vevő számára. //

A moszkvai Paulaner Brauhaus

 

Kapcsolódó cikkeink