Baba-Mama kuponnapok a Rossmann és a Promobox összefogásával
Baba-Mama Kuponnapok néven, a PromoBox, Magyarország piacvezető családmarketing vállalkozása és a Rossmann egy új programot indít útjára idén tavasszal.
A kampányban a babát tervező, babát váró és gyermekes családok lesznek a középpontban, de lesznek persze női és férfi célcsoportot megszólító akciók is.
A tavaszi, majd őszi Kuponnapokat országos médiatámogatás kíséri, a Rossmann hálózatában pedig kiemelt POS megjelenések segítségével szólítjuk meg a vásárlókat.
A első Baba-Mama Kuponnapokra május 9-12 között kerül sor, folytatás szeptember 12-15. között várható, hiszen az őszi szezonindulás sem képzelhető el Baba-Mama Kuponnapok nélkül!
– mondja Vágujhelyi Gréta, a PromoBox Kft. kereskedelmi igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >