Baba-Mama kuponnapok a Rossmann és a Promobox összefogásával
Baba-Mama Kuponnapok néven, a PromoBox, Magyarország piacvezető családmarketing vállalkozása és a Rossmann egy új programot indít útjára idén tavasszal.
A kampányban a babát tervező, babát váró és gyermekes családok lesznek a középpontban, de lesznek persze női és férfi célcsoportot megszólító akciók is.
A tavaszi, majd őszi Kuponnapokat országos médiatámogatás kíséri, a Rossmann hálózatában pedig kiemelt POS megjelenések segítségével szólítjuk meg a vásárlókat.
A első Baba-Mama Kuponnapokra május 9-12 között kerül sor, folytatás szeptember 12-15. között várható, hiszen az őszi szezonindulás sem képzelhető el Baba-Mama Kuponnapok nélkül!
– mondja Vágujhelyi Gréta, a PromoBox Kft. kereskedelmi igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkeztek az őszi GLAMOUR-napok a Rossmannba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Rossmann újabb elismerésekkel tért haza az Év Kereskedője és a Fenntarthatóság Szimbóluma versenyekről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nemzetközi szinten is nagy volt az érdeklődés a Marketing Summit iránt – A Rossmann főtámogatóként vett részt az eseményen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >