Baba-Mama kuponnapok a Rossmann és a Promobox összefogásával
Baba-Mama Kuponnapok néven, a PromoBox, Magyarország piacvezető családmarketing vállalkozása és a Rossmann egy új programot indít útjára idén tavasszal.
A kampányban a babát tervező, babát váró és gyermekes családok lesznek a középpontban, de lesznek persze női és férfi célcsoportot megszólító akciók is.
A tavaszi, majd őszi Kuponnapokat országos médiatámogatás kíséri, a Rossmann hálózatában pedig kiemelt POS megjelenések segítségével szólítjuk meg a vásárlókat.
A első Baba-Mama Kuponnapokra május 9-12 között kerül sor, folytatás szeptember 12-15. között várható, hiszen az őszi szezonindulás sem képzelhető el Baba-Mama Kuponnapok nélkül!
– mondja Vágujhelyi Gréta, a PromoBox Kft. kereskedelmi igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
119 kuponnal várja a kisgyermekes szülőket a Rossmann
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új rúzs kollekció a Nora Beauty kínálatában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a bruttó átlagkereset 693 700 forint volt, 9,0 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtiltotta az állam az Alföldi Tej felvásárlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kukoricapiac: gyenge termés, növekvő bizonytalanság, átrendeződő import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >