Baba-Mama kuponnapok a Rossmann és a Promobox összefogásával
Baba-Mama Kuponnapok néven, a PromoBox, Magyarország piacvezető családmarketing vállalkozása és a Rossmann egy új programot indít útjára idén tavasszal.
A kampányban a babát tervező, babát váró és gyermekes családok lesznek a középpontban, de lesznek persze női és férfi célcsoportot megszólító akciók is.
A tavaszi, majd őszi Kuponnapokat országos médiatámogatás kíséri, a Rossmann hálózatában pedig kiemelt POS megjelenések segítségével szólítjuk meg a vásárlókat.
A első Baba-Mama Kuponnapokra május 9-12 között kerül sor, folytatás szeptember 12-15. között várható, hiszen az őszi szezonindulás sem képzelhető el Baba-Mama Kuponnapok nélkül!
– mondja Vágujhelyi Gréta, a PromoBox Kft. kereskedelmi igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mérföldkő a beszállítói kapcsolatokban – több mint 100 partner részvételével szervezett a Rossmann Szállítói Konferenciát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A koreai szépségfilozófia nyomában a Rossmann
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eljött a céges karácsonyok ideje: pénzkidobás vagy jó buli?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
