Azt veszik, ami digitális és sokoldalú
A kelet- és közép-európai térségben tovább koncentrálódott a tartós fogyasztási cikkek eladása, és a hagyományos értékesítés mellett teret nyert az internetes kereskedelem is – ezt mutatják a GfK-csoport kereskedelem és technológia divíziója által végzett felmérés eredményei.A szórakoztatóelektronikai cikkek piacának motorját már térségünkben is a digitális technológiát képviselő termékek jelentik, a háztartási nagygépek piacán pedig a beépíthető készülékek rejthetnek növekedési potenciált a gyártók számára.
Másik érdekes tendencia, amelyre a GfK-csoport kereskedelem és technológia adataiból következtethetünk, az a különböző készülékek konvergenciája. Vagyis egyre nagyobb a fogyasztók igénye arra, hogy egy készülékben egyszerre több szolgáltatást kapjanak meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Érezhető emelkedéssel kezdte az évet a GKI konjunktúraindexe
A GKI konjunktúraindexe januárban érezhetően emelkedett. A járvány kezdete óta…
Tovább olvasom >A Nemzeti élelmiszergazdasági válságkezelő programban 1457 vállalkozás kapott támogatást
Az Agrárminisztérium által életre hívott Nemzeti élelmiszergazdasági válságkezelő programban 1457…
Tovább olvasom >Érintésmentes piacozás Dunakeszin
Amikor az első hullám idején a legtöbb termelői vásár bezárt,…
Tovább olvasom >