Azt veszik, ami digitális és sokoldalú
A kelet- és közép-európai térségben tovább koncentrálódott a tartós fogyasztási cikkek eladása, és a hagyományos értékesítés mellett teret nyert az internetes kereskedelem is – ezt mutatják a GfK-csoport kereskedelem és technológia divíziója által végzett felmérés eredményei.A szórakoztatóelektronikai cikkek piacának motorját már térségünkben is a digitális technológiát képviselő termékek jelentik, a háztartási nagygépek piacán pedig a beépíthető készülékek rejthetnek növekedési potenciált a gyártók számára.
Másik érdekes tendencia, amelyre a GfK-csoport kereskedelem és technológia adataiból következtethetünk, az a különböző készülékek konvergenciája. Vagyis egyre nagyobb a fogyasztók igénye arra, hogy egy készülékben egyszerre több szolgáltatást kapjanak meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >