Azt veszik, ami digitális és sokoldalú
A kelet- és közép-európai térségben tovább koncentrálódott a tartós fogyasztási cikkek eladása, és a hagyományos értékesítés mellett teret nyert az internetes kereskedelem is – ezt mutatják a GfK-csoport kereskedelem és technológia divíziója által végzett felmérés eredményei.A szórakoztatóelektronikai cikkek piacának motorját már térségünkben is a digitális technológiát képviselő termékek jelentik, a háztartási nagygépek piacán pedig a beépíthető készülékek rejthetnek növekedési potenciált a gyártók számára.
Másik érdekes tendencia, amelyre a GfK-csoport kereskedelem és technológia adataiból következtethetünk, az a különböző készülékek konvergenciája. Vagyis egyre nagyobb a fogyasztók igénye arra, hogy egy készülékben egyszerre több szolgáltatást kapjanak meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >