Azt veszik, ami digitális és sokoldalú
A kelet- és közép-európai térségben tovább koncentrálódott a tartós fogyasztási cikkek eladása, és a hagyományos értékesítés mellett teret nyert az internetes kereskedelem is – ezt mutatják a GfK-csoport kereskedelem és technológia divíziója által végzett felmérés eredményei.A szórakoztatóelektronikai cikkek piacának motorját már térségünkben is a digitális technológiát képviselő termékek jelentik, a háztartási nagygépek piacán pedig a beépíthető készülékek rejthetnek növekedési potenciált a gyártók számára.
Másik érdekes tendencia, amelyre a GfK-csoport kereskedelem és technológia adataiból következtethetünk, az a különböző készülékek konvergenciája. Vagyis egyre nagyobb a fogyasztók igénye arra, hogy egy készülékben egyszerre több szolgáltatást kapjanak meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >