Ázsia legnagyobb piacterére egyre többen kíváncsiak
Sikerrel zárult a 2011-es SIAL Kína, amelyet május 18. és 20. között Sanghajban, az új nemzetközi expó-központban rendeztek meg immár a 12. alkalommal. Rekordszámú látogató volt kíváncsi az eseményre: 33265-en jelentek meg Kína legnagyobb FMCG-szakvásárán, ami 2010-hez képest 9 százalékos növekedést jelent. Mintegy 15 százalékkal nőtt a kiállítók száma is az előző évhez képest: összesen 76 ország és régió 1520 kiállítója mutatta be termékeit. A szakmai esemény kilenc fő terület köré épült: borok és pálinkák, édességek és nassolnivalók, organikus élelmiszerek, tea és kávé, mélyhűtött termékek, konzervek és dobozos ételek, tejtermékek, valamint a muszlim étkezési szokásoknak megfelelő helál élelmiszerek.
A SIAL Kína 2011 hatvanezer négyzetméteres területén tizenkilenc nemzetközi pavilon várta az érdeklődőket a következő országok képviseletében: Korea, Franciaország, az Egyesült Államok, Tajvan, Malájzia, Brazília, Marokkó, Tunézia, Törökország, Uruguay, Portugália, Argentina, Hollandia, Spanyolország, Írország, Lengyelország, Görögország, Németország, Olaszország. A nyitóceremónián magyar delegáció is részt vett, számos egyéb, pavilonnal egyelőre nem rendelkező ország mellett. A szakvásár egyre fontosabb részét képezi a vendéglátás köré épülő bemutató, ahol a legjobb ázsiai szakácsok mérik össze tudásukat, de komoly fórumot kap a legfrissebb innovációk minivására és a kínai borverseny.
„Még soha nem tapasztaltunk hasonló érdeklődést mind a kiállítók, mind a látogatók oldaláról. A SIAL Kína már nem csak Kína kereskedelmének fontos tényezője, hanem egész Ázsia legnagyobb piacterévé vált” – emelte ki Bjoern Kempe, a szakvásár igazgatója. A következő SIAL Kína 2012. május 8. és 9. között kerül megrendezésre Sanghajban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >