Ázsia emelte a Tesco árbevételét
A harmadik negyedévben a brit áruházlánc a minőségi termékeknek köszönhetően növelte árbevételét.
A november 27. napjával végződő negyedévben a TESCO legalább egy éve üzemelő brit áruházai 1,5 százalékkal növelték árbevételüket, nem számítva az üzemanyag kereskedelmet.
A Tesco, amely értékesítésének mintegy kétharmadát a hazai piacnak köszönheti, kiszélesítette a színes, valamint a szezonális termékek palettáját és jelentősen emelte klubkártya kedvezményeit. A Bloomberg emlékeztet arra, hogy az élelmiszeráruházak jelenleg rekord nagyságú árkedvezményeket nyújtanak a szigetországban, mivel a brit egyre kevesebbet költenek a kormányzati megszorítócsomag elfogadása előtt.
Terry Leahy vezérigazgató elégedett a cég lendületével az értékesítések és a piaci részesedés tekintetében is. Nemzetközi szinten a több mint egy éve üzemelő üzletek értékesítései 4,1 százalékkal emelkedtek, a növekedést az ázsiai régió vezette. A cég a múlt hónapban közölte, hogy a következő öt év alatt négyszeresére, 4 milliárd fontra emeli a kínai árbevételét az üzletek számának növelésével, valamint az új szektorokba, például a ruházati ágazatba történő terjeszkedéssel – írja a Bloomberg nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >