Ázsia emelte a Tesco árbevételét
A harmadik negyedévben a brit áruházlánc a minőségi termékeknek köszönhetően növelte árbevételét.
A november 27. napjával végződő negyedévben a TESCO legalább egy éve üzemelő brit áruházai 1,5 százalékkal növelték árbevételüket, nem számítva az üzemanyag kereskedelmet.
A Tesco, amely értékesítésének mintegy kétharmadát a hazai piacnak köszönheti, kiszélesítette a színes, valamint a szezonális termékek palettáját és jelentősen emelte klubkártya kedvezményeit. A Bloomberg emlékeztet arra, hogy az élelmiszeráruházak jelenleg rekord nagyságú árkedvezményeket nyújtanak a szigetországban, mivel a brit egyre kevesebbet költenek a kormányzati megszorítócsomag elfogadása előtt.
Terry Leahy vezérigazgató elégedett a cég lendületével az értékesítések és a piaci részesedés tekintetében is. Nemzetközi szinten a több mint egy éve üzemelő üzletek értékesítései 4,1 százalékkal emelkedtek, a növekedést az ázsiai régió vezette. A cég a múlt hónapban közölte, hogy a következő öt év alatt négyszeresére, 4 milliárd fontra emeli a kínai árbevételét az üzletek számának növelésével, valamint az új szektorokba, például a ruházati ágazatba történő terjeszkedéssel – írja a Bloomberg nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >