Ázsia emelte a Tesco árbevételét
A harmadik negyedévben a brit áruházlánc a minőségi termékeknek köszönhetően növelte árbevételét.
A november 27. napjával végződő negyedévben a TESCO legalább egy éve üzemelő brit áruházai 1,5 százalékkal növelték árbevételüket, nem számítva az üzemanyag kereskedelmet.
A Tesco, amely értékesítésének mintegy kétharmadát a hazai piacnak köszönheti, kiszélesítette a színes, valamint a szezonális termékek palettáját és jelentősen emelte klubkártya kedvezményeit. A Bloomberg emlékeztet arra, hogy az élelmiszeráruházak jelenleg rekord nagyságú árkedvezményeket nyújtanak a szigetországban, mivel a brit egyre kevesebbet költenek a kormányzati megszorítócsomag elfogadása előtt.
Terry Leahy vezérigazgató elégedett a cég lendületével az értékesítések és a piaci részesedés tekintetében is. Nemzetközi szinten a több mint egy éve üzemelő üzletek értékesítései 4,1 százalékkal emelkedtek, a növekedést az ázsiai régió vezette. A cég a múlt hónapban közölte, hogy a következő öt év alatt négyszeresére, 4 milliárd fontra emeli a kínai árbevételét az üzletek számának növelésével, valamint az új szektorokba, például a ruházati ágazatba történő terjeszkedéssel – írja a Bloomberg nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >