Azonnali pénzküldő szolgáltatás indul a Rakuten Viber és a Mastercard együttműködésével
Azonnali pénzküldő szolgáltatás indul a Rakuten Viber és a Mastercard együttműködésével; a Viber felhasználói már a közeljövőben könnyen és biztonságosan küldhetnek egymásnak kisebb-nagyobb, havonta legfeljebb 125 ezer és évente maximum 780 ezer forintos összeget a magyar fejlesztésű szolgáltatás segítségével – jelentették be a cégek képviselői csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.
Elmondták: a fintech világpremiernek számító új Viber funkció, a Moneytou segítségével – a világon először – magyar kibocsátású bankkártyákkal azonnali pénzügyi tranzakciókat lehet majd végezni. Az EU pénzmosásról szóló szabályozásának megfelelően a Viber Moneytou funkciójával a felhasználók havonta maximum 125 000 forintot, évente pedig maximum 780 000 forintot küldhetnek, de a kártyakibocsátó bank is meghatározhat további limiteket.
Idén év végéig a Moneytou szolgáltatást szombatonként kedvezményes tarifával hirdetik: vasárnaptól péntekig a pénzküldés díja 79 forintba, szombatonként 49 forintba, plusz a 3000 forintot meghaladó részösszeg 1,5 százalékába kerül.
Cristina Constandache, a Rakuten Viber globális pénzügyi igazgatója jelezte: a Moneytou projekt egyedülálló fizetési megoldást kínál minden felhasználónak Magyarországon, az új technológia révén kisebb összegű átutalásokat gyorsan és biztonságosan lehet intézni. Az új szolgáltatást mérföldkőnek nevezte a Viber tevékenységében, miután az azonnali írásos üzenetek és a mobiltelefonálás után a Viber a pénzügyi szolgáltatás területére lépett.
Gabriel Ghita, a Mastercard üzletfejlesztésért felelős alelnöke kifejtette: a Mastercard technológiája, valamint a NeoPay új szolgáltatásával a nap bármely percében elérhető a fizetési szolgáltatás. Például a közös éttermi számlára vagy az irodai ajándék megvásárlására ad gyors, ráadásul egyszerű és biztonságos választ az új fejlesztés – mondta a Mastercard üzletfejlesztési alelnöke.
Benda Gergely, a Moneytou mögötti innovációt kidolgozó NeoPay alapítója-ügyvezetője kifejtette: a funkció elindításához a Viber alkalmazáson belül a Moneytou ikont kell kiválasztani a pénzküldéshez. A problémák megoldásában pedig a szolgáltatás online chatbotja segíti a felhasználókat. Benda Gergely a Moneytou nagy előnyének nevezte, hogy használata egyszerű, a felhasználóknak csak egyszer kell regisztrálniuk kártyájukat. A tranzakció a két fél kártyája között zajlik, tehát a Moneytou nem egy mobiltárca, nincs egyenlege, a felhasználóknak nem kell pénzt letétbe helyezniük vagy kivenniük onnan. A középtávú cél a bővítés első szakaszában az, hogy a funkció több mint 25 millió Rakuten Viber felhasználó számára megjelenjen, és alkalmazható legyen Ukrajnában, Romániában, Szerbiában és Bulgáriában is – mondta.
A szolgáltatás pénzügyi és technológiai hátterét a Libra Internet Bank és a Wirecard biztosítja a Mastercard és a Visa azonnali fizetési rendszerein keresztül. A Mastercard MoneySend technológiáján alapuló szolgáltatás a Rakuten Viber és a Mastercard együttműködésének eredménye. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Gyermekétkeztetési adománygyűjtő akció indul a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő…
Tovább olvasom >A készpénzmentes fizetés iránti bizalom és használat is növekedett a Mastercard Digitális Fizetési Indexe szerint
A Mastercard legfrissebb, a pénzforgalmi digitalizáció fejlődését értékelő Digitális Fizetési…
Tovább olvasom >Prémium bankkártyát bocsát ki a BinX a Számlázz.hu-val és a Mastercarddal együttműködésben
Bankkártyát bocsát ki a BinX! Magyarország első, vállalati fókuszú neobankja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >