Aznapi kiszállítással és csomagautomata-szolgáltatással erősít az Euronics
Új szolgáltatásokkal tette még kényelmesebbé és gyorsabbá az online rendelések kiszolgálását hazánk legnagyobb kizárólag magyar tulajdonban lévő e-kereskedője, az Euronics. A cég webáruháza évről évre egyre népszerűbb, a vásárlók pedig otthonukba, az Euronics üzletekbe és immár csomagautomatákba is kérhetik a kiválasztott termékeiket. Budapesten belül ráadásul már aznap megérkezhet a rendelésük.
Elektronikai eszköz akár már aznap
Idén júniusban vezette be az Euronics az aznapi kiszállítás lehetőségét a budapesti kerületekben: azokat a kis vagy közepes méretű rendeléseket, amiket délelőtt 11 óráig leadnak a webshopon a vásárlók, már délután – 13 és 20 óra között – kiszállítja a cég az MPL-lel partnerségben. A vásárlóknak ehhez a szállítási információk megadásakor be kell jelölniük az aznapi kiszállítás opciót – mindezt kis csomag (maximum 15 kg és 60x60x60 cm) esetén 1990 Ft-ért, közepes csomag (maximum 30 kg és 60x60x60 cm) esetén pedig 2490 Ft-ért tehetik meg.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a 100%-ban magyar tulajdonú webáruházak között mi vagyunk az elsők, akik meg tudták teremteni az aznapi kiszállításhoz szükséges logisztikai hátteret”
– mondta el Monostori Csaba, az Euronics e-commerce managere.
„Már most az online megrendelések 4-5 százalékát így kérik a vásárlók, ami jelentősen meghaladja az eredetileg tervezett 1-2 százalékos arányt.”
A vásárlók jellemzően olyan termékeket rendelnek aznapi szállítással, amikre valóban rögtön szükségük lehet: ilyenek a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, a vízszűrő tartozékok, a headsetek és az állateledelek. De rendeltek már aznapi szállítással vasalót, asztali grillt és notebookot is.
Csomagautomatákba is kérhetjük a termékeinket
Az Euronics webshop vásárlói immár az MPL csomagautomatáiba is kérhetik a termékek kiszállítását. A csomagautomatás kiszállítás előnye, hogy a termékeket rugalmas időpontban vehetik át, nem kell alkalmazkodniuk a futárhoz, a kiszállítás díja pedig alacsonyabb, mint házhoz szállítás esetén. Az Euronics webshopból 1190 Ft-ért rendelhetőek a közel 450, többségében 0-24 hozzáférhető hazai MPL csomagautomata bármelyikébe a termékek. „A bevezetési időszak alapján úgy látjuk, a vásárlók előszeretettel élnek az új csomagautomata-szolgáltatással, immár a megrendelések 8 százalékát így teljesítjük, ami szintén bőven felülmúlja az eredeti várakozásainkat” – árulta el Monostori Csaba.
Csomagautomatába többnyire kisebb méretű termékeket rendelnek az Euronics vásárlók, ezek között is a kiegészítő termékek – kávék, mobiltokok, kábelek, vízszűrők, egerek, billentyűzetek és szódagép-tartozékok – fordulnak meg leggyakrabban az átvevőhelyeken. Esetenként háztartási kisgépeket – kenyérpirítót, turmixgépet, borotvát, hajformázót – és LEGO játékokat is rendelnek csomagautomatába a webshopból.
Precíz csomagolás, felesleges hulladék nélkül
További újítás, hogy a cég logisztikai központjában egy vadonatúj PackSize gép hajtogatja a kartondobozokat, ami amellett, hogy garantálja a gyors csomagolást, lehetővé teszi, hogy a vásárlók több termék rendelése esetén mindent egyetlen, esztétikus csomagban kapjanak kézhez. Így többé nem fordulhat elő az, hogy több eszközt külön időpontokban, több futár kézbesít. A modern gép a termékek méretéhez képest a legoptimálisabb méretben készíti el a kartondobozokat, így a lehető legkevesebb csomagoló- és kitöltőanyagot használja fel a rendelések biztonságos becsomagolásához.
Ingyenes is lehet a kiszállítás
Az Euronics webshopja még a hagyományos áruházaknál is bővebb kínálatot vonultat fel. A boltokban személyesen nem megvásárolható, de a weben elérhető termékeket a vásárlók viszont az üzletekbe is kérhetik, amivel ráadásul megspórolhatják a szállítási költséget – ilyenkor ingyenesen szállítja az Euronics a kiválasztott áruházba a termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Véget ért a Biokultúra napja – Minden eddiginél nagyobb támogatásokról beszélt az államtitkár
Minden korábbinál nagyobb előnyöket kapnak azon termelők, akik az ökológiai…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >