Az XAPT az Év Microsoft Dynamics Partnere Közép-Kelet Európában
Ebben az évben ismét az XAPT érdemelte ki a közép-kelet európai régió Év Microsoft Dynamics Viszonteladója díjat.
Az ügyfelek elvárásait és az üzleti célokat is felülmúló innovatív megoldások szállításában élen járó XAPT-nak a Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszerek használatának optimalizálásában elért kimagasló sikerek eredményeként ítélték oda a díjat.
Az elismerést dr. Schvarcz Zoltán, az XAPT ügyvezető igazgatója vette át a Microsoft Worldwide Partner Conference-en, a Microsoft legrangosabb éves partner eseményén, amely idén Washington D.C.-ben került megrendezésre.
A díjazottak szigorú kritériumok alapján kerültek kiválasztásra a Microsoft Dynamics partnerek közül, úgy mint a Microsoft Dynamics termékek és szolgáltatások alapos technológiai ismerete és az értékesítésben nyújtott teljesítmény.
“Minden évben rendkívül kiváltságos helyzetben érezzük magunkat, amikor elismerhetjük a Microsoft Dynamics közösség egy-egy tagjának innovatív munkáját” – mondta Doug Kennedy, a Microsoft Dynamics Partnerek alelnöke. Az XAPT ezen közösségen belül vezető szerepet tölt be az egyedi megoldásaival és a kimagasló színvonalon nyújtott ügyfélkiszolgálással. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy az XAPT-nak, mint az idei év közép-kelet európai top Microsoft Dynamics partnerének gratulálhatunk.”
A washingtoni partner konferencián bejelentették azt is, hogy a Microsoft ismét a President’s Club és az Inner Circle elit klubok tagjává választotta az XAPT-ot. A President’s Club tagság azt jelenti, hogy a világszerte mintegy hatezer Microsoft partner közül az XAPT a legjobb 5%, az Inner Circle tagság pedig azt, hogy a legjobb 1% között szerepel.
“Nagy örömmel tölt el, hogy a 2010-es Microsoft pénzügyi évben nyújtott teljesítményünk elismeréseként megkaptuk a régiónkban az Év Microsoft Dynamics Viszonteladója díjat, valamint ismét meghívást kaptunk az elit klubokba. Az elismerések azt jelentik, hogy az XAPT a kiemelt partnerek között is az élvonalba tartozik. Az XAPT mindig elkötelezett volt aziránt, hogy segítse ügyfeleit a számukra lehető legjobb megoldás kialakításában, ezután is azon dolgozunk, hogy a legújabb technológiák és fejlesztések eredményeit felhasználva ügyfeleink hatékony működését támogató rendszereket valósítsunk meg.” – mondta el dr. Schvarcz Zoltán a washingtoni konferenciáról hazatérve.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >