Az üzleti utazók a levegőben is kényelemre és luxusra vágynak

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 02. 09. 11:10

A Business Travel Show-n 1000 üzleti utazó megkérdezésével készült felmérés szerint az utasok jelentős része újra visszahozná a repülés aranykorát jellemző eleganciát és kényeztető szolgáltatásokat – írja a Turizmus Online.

A felmérés szerint az utasok 31 százaléka képzeli magát szívesen egy fedélzeti bárba egy üveg pezsgővel, 13 százalékuk szerint lehetne mozi is az új super jumbókon, 8 százalék szívesen ütné el a repülési időt kaszinóban, 7 százalék csináltatná meg a frizuráját menetközben, és 5 százalék üdvözölné, ha franciaágyban pihenhetne. Legtöbben persze az olyan praktikus kívánságok mellett voksoltak, mint a nagyobb hely a lábaknak (69 százalék), a fedélzeti wifi (54 százalék) és a zuhanyzó (28 százalék).

Érthető kívánság a nagyobb hely és a wifi iránti igény, de nagyon érdekes, hogy sokan örülnének bárnak és zuhanyzóknak is a jumbo jeteken – elemezte a felmérést Dave Richardson légitársasági szakértő. Eddig az Emirates az egyetlen légitársaság, amely valóban létrehozott egy bárt a business class végében, ez nagy népszerűségnek is örvend az utasok körében. A Qantas viszont például semmi kreatívat nem kezdett a plusz hellyel. A Virgin ugyan zuhanyzókról és edzőteremről is beszélt A380-asai rendelésekor, de a légitársaságra nehezedő pénzügyi nyomás miatt végül a plusz szolgáltatások helyett plusz ülések kerültek a gépre.

Kapcsolódó cikkeink