Az üzletek többségében csökkent a hal ára
Az üzletek döntő többségében 10-15 százalékkal csökkent a hal fogyasztói az áfacsökkentésnek köszönhetően – mondta a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (Mahal) ügyvezető igazgatója szerdán az MTI megkeresésére.
Sziráki Bence közölte: a nagy áruházláncok és a termelői kereskedésekben mindenütt csökkent a hal fogyasztói ára, néhány üzlet ugyanakkor kivétel lehet. Hozzátette, a haltermelők nem emeltek árat az új évben a korábbi nettó áron értékesítik termékeiket.
2018-ban 5 százalékra csökkent az internet, a halhús, a sertésbelsőség és -vágási melléktermék, az éttermi szolgáltatás és a Braille-nyomtatók, illetve – kijelzők áfakulcsa. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Úszik a sikerben az év első védjegyes terméke, az élő amur
Nagy öröm a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy számára, hogy…
Tovább olvasom >A magyarok és a hal
Az AKI Agrárközgazdasági Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság a Magyar…
Tovább olvasom >A kormány elkötelezett a halfogyasztás népszerűsítése mellett
A kormány elkötelezett a halfogyasztás népszerűsítése és a halágazat támogatása…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >