Az uszodai és strand ruházati piac meghódítására tör a Manta Swim
Sikeresen zárta a 2012-es évet a magyar uszodai és strandpiac meghódítását célul kitűző Manta Swim Kft. A 2011-ben alakult, 100%-ban hazai tulajdonú start up vállalkozás olyan magas technikai színvonalú úszómárkát fejlesztett ki, amelynek ár-érték aránya rendkívül kedvező itthon és Európában is. A csúcstechnológiájú alapanyagokból készülő kollekciók gyártója és forgalmazója 2013-ra 150 millió forint árbevételt szeretne elérni, megduplázva a 2012-es év adatait.
Manta Swim Kft. néven 2011-ben alakult az a teljes egészében magyar vállalkozás, melynek nem titkolt célja, hogy kiváló magyar úszómárkát építve meghódítsa a hazai és a nemzetközi piacokat.
A cég tulajdonosa több mint 20 éves tapasztalat birtokában határozott úgy, hogy hazai gyártásban, kiváló minőségben piacra dobja Manta Swim úszómárka kollekcióját. Az amerikai és európai konkurens gyártóknál 30-40%-kal alacsonyabb áron forgalmazott termékek olasz alapanyagból, angol gyártástechnológiával, magyar gyártásban, magyar tervezéssel készülnek.
A kft. a 2012-es évet 79 millió forint árbevétellel zárta, az export további növelésével 2013-ban kb. 150 millió forint árbevételt tűzött ki célul.
A márka sikeres indulását nagyban segíti az a tény is, hogy az úszóruházat piacán jelentős űr tátong. A Nike megszüntette úszótermékei gyártását, a Speedo 20 év után beszüntette nagykereskedelmi tevékenységét Magyarországon. Az egyéb olyan nagyobb márkák, amik a Mantával hasonló árszínvonalon kaphatók, minőségben meg sem közelítik a magyar brandet, kollekció-kínálatuk pedig jóval szűkösebb.
„Úgy gondolom, hogy már 2012-ben komplett kollekcióval indultunk el, minden fontos területet felölelt a kínálatunk. A legfontosabb szempontunk az volt, hogy az indulásunk ne egy bátortalan hazai kísérlet legyen, hanem rögtön brandet tudjunk építeni. Törekvéseink eredményét Európa legnagyobb sportvásárán, a 2013-as müncheni ISPO-n visszaigazolták az érdeklődők; bizonyossá vált számunkra, hogy nagyon tetszetős a kollekciónk, és kifejezetten pozitív visszajelzések érkeztek arról, hogy magyar gyártásban készülnek a termékeink, nem valamely távoli országban, bérmunkában” – mondta Andrusch János, a Manta Swim tulajdonosa, ügyvezetője.
A cég tervei szerint a Manta termékkínálata évről-évre bővülni fog, ősztől jó néhány kiegészítővel gazdagodik. 2014-re szeretnék kifejleszteni a lézerhegesztett, csúcs versenydresszüket, amellyel új dimenzióba léphetnek az úszó márkák piacán, és jelentős terveik vannak az idén debütált vízilabda kollekcióval is.
A cég termékei széles választékot nyújtanak a versenyzők, hobbyúszók, wellness-kedvelők, vízparti utazást, strandolást szerető felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt.
A Manta úszóit a hazai vásárlók megtalálhatják az Auchanokban, a Hervis üzletláncokban, a Swim Store-okban, a Swim Boxokban Budapesten és vidéken, illetve az ország további 70 pontján, kiskereskedelmi üzletekben, szállodákban. A kft. a termékeit jelenleg Ausztriába, Litvániába, Németországba és Romániába exportálja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >