Az uszodai és strand ruházati piac meghódítására tör a Manta Swim
Sikeresen zárta a 2012-es évet a magyar uszodai és strandpiac meghódítását célul kitűző Manta Swim Kft. A 2011-ben alakult, 100%-ban hazai tulajdonú start up vállalkozás olyan magas technikai színvonalú úszómárkát fejlesztett ki, amelynek ár-érték aránya rendkívül kedvező itthon és Európában is. A csúcstechnológiájú alapanyagokból készülő kollekciók gyártója és forgalmazója 2013-ra 150 millió forint árbevételt szeretne elérni, megduplázva a 2012-es év adatait.
Manta Swim Kft. néven 2011-ben alakult az a teljes egészében magyar vállalkozás, melynek nem titkolt célja, hogy kiváló magyar úszómárkát építve meghódítsa a hazai és a nemzetközi piacokat.
A cég tulajdonosa több mint 20 éves tapasztalat birtokában határozott úgy, hogy hazai gyártásban, kiváló minőségben piacra dobja Manta Swim úszómárka kollekcióját. Az amerikai és európai konkurens gyártóknál 30-40%-kal alacsonyabb áron forgalmazott termékek olasz alapanyagból, angol gyártástechnológiával, magyar gyártásban, magyar tervezéssel készülnek.
A kft. a 2012-es évet 79 millió forint árbevétellel zárta, az export további növelésével 2013-ban kb. 150 millió forint árbevételt tűzött ki célul.
A márka sikeres indulását nagyban segíti az a tény is, hogy az úszóruházat piacán jelentős űr tátong. A Nike megszüntette úszótermékei gyártását, a Speedo 20 év után beszüntette nagykereskedelmi tevékenységét Magyarországon. Az egyéb olyan nagyobb márkák, amik a Mantával hasonló árszínvonalon kaphatók, minőségben meg sem közelítik a magyar brandet, kollekció-kínálatuk pedig jóval szűkösebb.
„Úgy gondolom, hogy már 2012-ben komplett kollekcióval indultunk el, minden fontos területet felölelt a kínálatunk. A legfontosabb szempontunk az volt, hogy az indulásunk ne egy bátortalan hazai kísérlet legyen, hanem rögtön brandet tudjunk építeni. Törekvéseink eredményét Európa legnagyobb sportvásárán, a 2013-as müncheni ISPO-n visszaigazolták az érdeklődők; bizonyossá vált számunkra, hogy nagyon tetszetős a kollekciónk, és kifejezetten pozitív visszajelzések érkeztek arról, hogy magyar gyártásban készülnek a termékeink, nem valamely távoli országban, bérmunkában” – mondta Andrusch János, a Manta Swim tulajdonosa, ügyvezetője.
A cég tervei szerint a Manta termékkínálata évről-évre bővülni fog, ősztől jó néhány kiegészítővel gazdagodik. 2014-re szeretnék kifejleszteni a lézerhegesztett, csúcs versenydresszüket, amellyel új dimenzióba léphetnek az úszó márkák piacán, és jelentős terveik vannak az idén debütált vízilabda kollekcióval is.
A cég termékei széles választékot nyújtanak a versenyzők, hobbyúszók, wellness-kedvelők, vízparti utazást, strandolást szerető felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt.
A Manta úszóit a hazai vásárlók megtalálhatják az Auchanokban, a Hervis üzletláncokban, a Swim Store-okban, a Swim Boxokban Budapesten és vidéken, illetve az ország további 70 pontján, kiskereskedelmi üzletekben, szállodákban. A kft. a termékeit jelenleg Ausztriába, Litvániába, Németországba és Romániába exportálja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >